Stora Howrsetråden - FYRA

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Tänkte på det jag med men om jag vill satsa på Grand prix så behöver jag pass och har inte råd att köpa just nu... Så får ta den risken :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Jag vågar inte sälja min än, de verkar ju värdefulla eftersom mer erfarna människor är så desperata efter dom :)

Såg på engelska versionen för några månader sedan där falabellas hade lagts ut på auktion, de låg på minst 4 miljoner :D
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

*kl*

Är det någon som skulle vilja låna ut en enhörning för att försöka ta ett föl på? Dumma dumma mål :mad: Ni får självfallet betalt! :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Ojdå! Jag la ut min för x antal pass för att jag inte fattar vad jag skulle med den usla kusen till... Men de kan alltså vara bra att ha?
Vad är det för bonusar man kan få från dem? Har inte fattat det heller. Fick iaf en massa mail där folk ville lämna sm-föremål i utbyte eller bara betala equus. :crazy:

Och så fick jag mail från en liten unge som ville bli avelspartner med mig för att avla hannoveranare. Men jag avlar inte så mycket på dem men det var väl min nya grand prix-hingst med ca 390 i GP som lockade. ;)
Känner att jag behöver sätta mig ner och göra en massa folk besvikna genom att neka deras förslag.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Vi är redan vänner. ;) (Jag heter ThBet)
Reserverar Going for Ice till dig för 500e.

Buke är bra att ha! Det känns betydligt mer tryggt att lämna ut en hornins "på foder" till någon av er än någon helt okänd person.
För jag litar på att jag får tillbaka den från dig. ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Hahaha se där! Det är så jobbigt när folk heter olika på buke och på howrse :D
Tack :) Du kan absolut lita på mig. Genom buke kan du ta reda på vem jag är om det är så :p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Det låter bra. :D

Skickade med ett betäckningserbjudande från min ena hingst också. Bara att skrika till sen om du vill ha fler erbjudanden.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Jag sitter också och funderar över Falabellan. Är det någon som vet hur det ser ut med dem i internationella versionen, är de något att ha?
Utifrån vad man vet idag känns de ganska värdelösa.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Nej. Men på sista tiden har hon gett mig en enhörning varannan betäckning! Hon verkar vara duktig på att producera hornisar jämfört med andra ston. Dessutom är hon ju odödlig så du har gott om tid på dig att försöka. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Haha lär behövas! Bara för det kommer jag misslyckas fatalt! Ska man trycka på betäck precis när klockan slår 18:23?? Eller hur gör man? :o
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Jag brukar trycka på "acceptera betäckningserbjudande" någon minut före. Sen när den sidan är uppe så sitter jag och uppdaterar nästan hela tiden tills spelklockan slår om till 18.23. Då trycker jag på "betäck mitt sto". :) Lycka till!
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

kl

yay, äntligen en enhörning :D

dock så märkte jag, även om båda föräldrarna är fullbluppade så kan det skilja sig lite mellan fölen:
igår, icke enhörning: 72.46 i färdigheter, 356.23 i blup
idag, enhörning: 70.22 i färdigheter, 356.06 i blup.

det är ändå rätt stor skillnad i slutändan..
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Jag vet faktiskt inte, jag har ju en egen hingst så jag har ingen riktig koll på om det brukar vara snålt med fjordhorningar på hingstsidan. =/
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag vill ha tag på pannlampa för omkring 500 kr. Den skall användas i skogen utanför stigar. Gärna brett och långt.
Svar
6
· Visningar
301
Tjatter De som slår vägkanterna klippte bort en bit av kossornas vinterhage. Vet inte om chauffören såg det eller inte, hen har då inte hört...
Svar
8
· Visningar
817
Senast: Breaktown
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Mikael Glännström, arbetskonsulent diskuterar välmående Steg till arbete består av fyra steg, i privatlivet finns det betydligt fler och...
Svar
3
· Visningar
531
Senast: IngelaH
·
Hemmet Det här är ju en ruskigt nischad fråga. Men Buke har ju svar på de allra konstigaste frågor. Jag behöver ha tag på en tapetsör för...
Svar
10
· Visningar
620
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp