Stora Howrsetråden - FEM

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Hmm, jag personligen tycker gripen är häftigare. Men så gillar jag ju inte insekter.. :angel:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Jag hatar insekter, men biet kostar inga pass och ger lika mycket färdigheter. Därför bättre ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Jasså? Lika mycket färdigheter som gripen?? Oj, då kanske det är något att ha ändå :p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kl

Vet inte om andra kan se varför, men VARFÖR är inte min tinker 100blupad?
Myslan på min sida, jag heter cambodia :)

Får inget för ridning eller lektioner, och inte ska man väl behöva rida på stranden för det? annars är all träning klar...
Tycker jag lyckats 100blupa andra hästar... skumt!
tacksam för hjälp :bow:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Jag hatar insekter, men biet kostar inga pass och ger lika mycket färdigheter. Därför bättre ;)

Fast griper ger ju vansinnigt mycket pengar... Men visst, pass är mer värt än equus, det håller jag med om. :D

/eyz som borde sova såhär dags :crazy:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Aha... hur många ska man ha?
Det har jag missat:o

och nu har jag precis köpt en 100blupad shettis, men träningen är inte klar?!
Nu känner jag mig förvirrad :P
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

De ska ha 20 vinster för att bli fullt bluppade. :) Den enda träning som behöver vara gjord är de tre som hästen är bäst i.

Så för att snabbast bluppa en häst utan kronos timer är att köra (ute)ritter på det hästen är bäst i, sedan träna upp de tre staplar som den är bäst i för att till sist tävla, vinna och låta hästen bli 10 år.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kl

nu finns det möjlighet att få de nya enhörningsraserna på howrse, som vanligt är det då 10st passköp eller mer som gäller ;)

lite sugen är man allt... :angel:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

fråga 1 ) vad är bra GP (genetiken alltså) för en fjording, och vad skulle man kunna tänkas få för en sån på auktion?

fråga 2) när ni köper pass, gör ni det då med bankkort? det har aldrig hänt nåt, att mera pengar eller så har försvunnit? skulle verkligen vara i behov av pass, men vågar inte använda bankkortet till det:o varför kan man inte köpa pass med sms ..
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Man kan köpa pass med sms ;) Jag har alltid använt bankkortet och det har aldrig krånglat. Har köpt rätt många pass.... :o
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

jag använder mig av paypal, en smidig tjänst man kan använda på många andra sidor med, vissa säljare på tradera till exempel. Har använt det i säkert 6-7 år nu och det har aldrig någonsin krånglat eller dragits för mycket eller dylikt trots flitigt användande
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

förresten är det någon som har koll på om gypsy vanners var den enda rasen på internationella som det inte fanns unicorns i eller om det är fler raser som det släpps unicorns nu?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Man kan ju tyvärr bara köpa ett pass i taget med sms, dyrare är det också. Vet inte om det funkar i Finland?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

ser inga sådana allternativ på min pass sida.:( bara kort köp. hade inte gjort så mycket om det var lite dyrare, skulle bara ha köpt ett pass ändå:)

vad tror ni om min fjording fråga? finns det nån mer som föder upp såna?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är ingen stor poddlyssnare, men skulle ändå vilja ha en specifik app för det. Har haft Googles, vad den nu hette, men den har de...
Svar
12
· Visningar
247
Senast: Lavine
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Adrian Kolgjini sitter på leken med fem hästar till start när V75 avgörs på Åby. Ingen ur Jägersrotränarens kvintett ska räknas bort...
Svar
0
· Visningar
230
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter För fem år sen levde Emilia Dexhav sitt drömliv. Hon skulle starta företag och leva på hästar. Men så ändrades allt. I en bilolycka...
Svar
0
· Visningar
148
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
12 068
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Avels fråga
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp