Stora Howrsetråden - FEM

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Någon som kan tipsa om hur man undviker att bli sittande med alldeles för många hästar? Jag försökte sätta stopp efter 50, men nu är jag uppe i 83 och det stiger hela tiden :crazy:. Hur låter man bli att köpa en bra häst om man hittar en till underpris? ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

*kl*

ingen som har lust att köpa en häst av mig för ett pass och så köper jag tillbaka en för ett pass.. Måste klara ett mål :/
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

KL*

Hur många pass är det man kan få ut genom att åldra gamla hästar? Är det tio totalt i spelet eller tio per månad?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Fast om de saknar Morfeus armar är det väl jättebra med många ÅP-samlare :)

*lite kl*
Det har jag mina "överflödiga" till iaf. Dessutom får man ju ett pass för dem i slutändan - så jobbigt är det ju inte precis att ta hand om gamlingarna. När mina passerat 30 startar jag dem dessutom i Grand Prix, inte för att de precis placerar sig men en liten prispeng får man ju iaf. Sen får de åka till himlen. :)
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Har lyckats förut, så ja varför inte :d Och så förstår jag inte varför folk måste bli så spydiga mot en så fort de inte håller med. Nu kanske det inte var menat så, men det kändes som så i alla fall.. Alla kanske inte har superkoll på vad allting är värt?

(skulle citerat dig eyz, men vet inte om jag lyckades.. blev något knas)
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

jag missade ett ymnighetshorn ufo igår, grrr:mad:.. just då blev det ju förståss nåt knas med klickandet..har aldrig hänt förr att jag skulle ha fått nåt så fint. o inte fick jag ju det nu heller.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är ingen stor poddlyssnare, men skulle ändå vilja ha en specifik app för det. Har haft Googles, vad den nu hette, men den har de...
Svar
12
· Visningar
247
Senast: Lavine
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Adrian Kolgjini sitter på leken med fem hästar till start när V75 avgörs på Åby. Ingen ur Jägersrotränarens kvintett ska räknas bort...
Svar
0
· Visningar
230
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter För fem år sen levde Emilia Dexhav sitt drömliv. Hon skulle starta företag och leva på hästar. Men så ändrades allt. I en bilolycka...
Svar
0
· Visningar
148
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
12 068
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Hiss och diss del 5
  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Bästa råttgiftet?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp