Stora Howrsetråden - FEM

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Nu är vi ju inte så många på internationella sidan men jag tänkte i alla fall meddela att jag söker piece(s) of cloud(s), betalar gärna i equus men har en hel del BMI också...
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Förresten, jag behöver (för att klara ett mål) sälja en häst för ett pass, så går det bra att vi byter ett pass också?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Har lyckats förut, så ja varför inte :d Och så förstår jag inte varför folk måste bli så spydiga mot en så fort de inte håller med. Nu kanske det inte var menat så, men det kändes som så i alla fall.. Alla kanske inte har superkoll på vad allting är värt?

(skulle citerat dig eyz, men vet inte om jag lyckades.. blev något knas)

Haha ja då förstår jag att du försöker igen. :D Och jag var inte spydig, eller det var inte min avsikt i alla fall. Men håll med om att många (låt säga 99%) av alla bytesförslag i spelet är fullkomligt orimliga. Givetvis kan man inte ha koll på vad allt är värt, själv lyckades jag sälja appaloosan jag fick i kalendern alldeles för billigt :angel:, men vissa idéer är verkligen orimliga vilket jag även tyckte att 100k för två diamanter var. Men fel hade jag eftersom du lyckats få igenom ett sådant byte redan. :idea:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

KL

gud vad jag blir störd på människor som skriver Hallåå? efter en stund när man inte svarat på deras PM -.- Har dom kanske hört om att man kan logga ut? Och kanske inte tillbringa hela livet framför datorn.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Det är lugnt är inte så aktiv där så då är det bättre om nån som är aktiv har användning av sakerna :D
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

hur och när tappar hästarna i hälsa, eller snarare varför..
jag har 2 som har tappat i hälsa, de är närmare 30 år,men jag har andra som är äldre som har 100% hälsa. alla sköts likadant.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

När hästen blir över 25 år minskar hälsan med ett par procent per dag. Det minskar mer om du tränar och tävlar med dem. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Haha ja då förstår jag att du försöker igen. :D Och jag var inte spydig, eller det var inte min avsikt i alla fall. Men håll med om att många (låt säga 99%) av alla bytesförslag i spelet är fullkomligt orimliga. Givetvis kan man inte ha koll på vad allt är värt, själv lyckades jag sälja appaloosan jag fick i kalendern alldeles för billigt :angel:, men vissa idéer är verkligen orimliga vilket jag även tyckte att 100k för två diamanter var. Men fel hade jag eftersom du lyckats få igenom ett sådant byte redan. :idea:

Jaha okej, ingen fara. Då var det jag som missförstod dig lite :) Och jo jag håller med, vissa bytesförslag är rätt underhållande.. Har sett folk som vill byta till sig exempelvis Morfeus armar mot en sak värd 1 pass. Så mycket vet jag att det är helt galet ;) Däremot när det kommer till att sätta ett värde på saker i equus, det tycker jag är svårare.. För det finns väl egentligen ingen "mall" i spelet på vad saker är värda? Och jo, jag fick faktiskt igenom det bytesförslaget med de 2 diamanterna, därför tyckte jag det var värt ett till försök ;) Men ja, denna gången var det ingen som nappade så sänkte det till 35 000 equus (råkade skriva 35 först, haha) Då tog det knappt någon timme tror jag :d Samtidigt vill man ju inte vara för generös heller och byta/sälja jättebilligt. Men ja, ville egentligen bara bli av med de där jäkla diamanterna, för jag själv har ingen direkt användning för dem :angel:
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Nej det har du rätt i att det kan vara svårt med equusvärde i saker. Just därför undviker jag sånt för att inte göra bort mig. :p Men som sagt, kul att du fick igenom ett sådant byte, den som accepterade det måste ju antingen varit stenrik, lite vilsen eller i grymt stort behov av de där diamanterna. :D
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Läste i reglerna igår att det var 30 passhästar på en 30 dagars period som var max?

Eyz jag har 4 poc jag gärna byter bort mot något annat
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Härligt, vad heter du där och vad är du intresserad av?

Jag har (fl=flera) pandoras box (fl), boreas lunge (fl), Eolus wind (fl), Apollos lyre (fl), golden spurs (fl), woy (fl), poseidonprylar (fl), fertility wand.

Jag köper/byter gärna till mig golden appel(s) också (30 000 st). :D
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kl

är det bara jag som reagerar på de nya "husdjuren"? visst, det är ett spel och inget verkligt sådant... men.. ett bi som husdjur? nyckelpiga? Hur 17 går det egentligen ihop? :crazy:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Måste nog hålla med dig.. Jag är inte så jättesugen på ett bi som husdjur i alla fall :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är ingen stor poddlyssnare, men skulle ändå vilja ha en specifik app för det. Har haft Googles, vad den nu hette, men den har de...
Svar
12
· Visningar
247
Senast: Lavine
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Adrian Kolgjini sitter på leken med fem hästar till start när V75 avgörs på Åby. Ingen ur Jägersrotränarens kvintett ska räknas bort...
Svar
0
· Visningar
230
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter För fem år sen levde Emilia Dexhav sitt drömliv. Hon skulle starta företag och leva på hästar. Men så ändrades allt. I en bilolycka...
Svar
0
· Visningar
148
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
12 068
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Avels fråga
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp