Svar, nej.
Det skulle inte kännas hållbart. Jag vill känna mig attraherad av den jag är tillsammans med... inte gå och tråna efter andra tjejer.
Du missar poängen. Utvecklar du känslor kommer du attraheras av Anna. Är du rädd för det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Svar, nej.
Det skulle inte kännas hållbart. Jag vill känna mig attraherad av den jag är tillsammans med... inte gå och tråna efter andra tjejer.
Svar ja.Så du är en av dom som försöker igen och igen? Har det någonsin lett till en dejt?
Det håller jag med om och så har det alltid varit för mig, men min uppfattning är att det kan vara litet lurigt med ordningsföljden där. En partner blir, i min erfarenhet, väldigt ofta ens bästa vän. Men tvärtom, att gå från etablerat vänskapsförhållande till kärleksrelation, tror jag är betydligt mindre frekvent (även om det absolut förekommer titt som tätt).Fast en partner är ju oftast ens bästa vän också. Det börjar ju nånstans...
Oj då, där ser man!Svar ja.
Har en dejt imorgon som inte svarade på mitt första försök.
Du missar poängen. Utvecklar du känslor kommer du attraheras av Anna. Är du rädd för det?
Där kan jag nog hålla med...
Kvinnor har så höga krav. Så säger man nåt som inte stämmer in i världsbilden på hennes dröm kille. Så swipar hon vidare...
NEJIbland svarar dom på hej nr 3-4. Därför skadar det inte att försöka heja igen...
Kan bero på att dom inte orkade sist. Eller för att man hamna så långt ner i deras matchningslista på ett antal 100 killar...
Svar, nej.
NEJ
DET SKADAR ATT FÖRSÖKA IGEN
HON SCREENSHOTTAR, SKICKAR TILL SIN KOMPIS OCH FRÅGAR "hur länge tror du han kommer fortsätta utan att jag svarar tillbaka?"
Här har du ett handfast tips. Just don't do it. Har du någonsin hamnat i ett förhållande med någon som inte svarade på dina två första hej?
Väletablerade stabila vänskapsförhållanden kan kanske vara svårare att få till förhållande på (Det har dock hänt mig, och jag ett stort fan av "friends with benefits") däremot tror jag att väldigt många kärleksrelationer börjar som vänskap. Att man är nyfiken på personen och tycker om att umgås, och sedan kanske det blir något annat.Det håller jag med om och så har det alltid varit för mig, men min uppfattning är att det kan vara litet lurigt med ordningsföljden där. En partner blir, i min erfarenhet, väldigt ofta ens bästa vän. Men tvärtom, att gå från etablerat vänskapsförhållande till kärleksrelation, tror jag är betydligt mindre frekvent (även om det absolut förekommer titt som tätt).
Har du eller har du inte fått till ett förhållande med den här taktiken? Jag ger dig ett handfast mycket tydligt tips. Ta åt dig.Kan ju bara vara så att hon glömt att svara ?
Du tycker jag ska ställa in dejten imorgon ?Har du eller har du inte fått till ett förhållande med den här taktiken? Jag ger dig ett handfast mycket tydligt tips. Ta åt dig.
Du släppte den här.
Poängen är att du när du utvecklar känslor skulle attraheras av henne. Är du rädd för det?
Skulle du vilja vara tillsammans med en kille som inte tyckte du var fysiskt attraktiv.
Men som hade känslor för dig ?
Skulle du vilja vara tillsammans med en kille som inte tyckte du var fysiskt attraktiv.
Hur kan man vara så trångsynt?
Jag var inte alls attraherad av min man när vi först träffades. Men vi började prata, blev vänner och attraktion uppstod. Så kan det gå.
Vad händer när den första förälskelsefasen gått över då ?En person kan bli attraktiv i betraktarens öga när känslor uppstår.
Jag svarade ju nej på den frågan ?Du lyssnar inte. Eller undviker att svara.
Är du rädd att få känslorn för någon du initialt bedömde som oattraktiv, och därefter finna personen attraktiv?
Vem har pratat om att vara tillsammans med någon som man inte attraheras av sexuellt?Skulle du vilja vara tillsammans med en kille som inte tyckte du var fysiskt attraktiv.
Du tycker jag ska ställa in dejten imorgon ?