Vad händer när den första förälskelsefasen gått över då ?
Känslorna och attraktionen finns kvar men utan att de beror på kemisk obalans i hjärnan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag svarade ju nej på den frågan ?
Kan ju bara vara så att hon glömt att svara ?
Om den ens blir av. Du är ju inte den första man som internettrakasser.. jag menar varit ”tjatig” med kvinnor online. Det har hänt att personer jag känner till begett sig ut på en dejt för att finna sig vid ett öde hus och ingen dejt som dyker upp. Lite som en hämnd för trakasser... jag menar tjatet. Och du är säkert inte värst, jag menar vem som helst kan missa en ”hint” men de finns ju de som fortsätter tjata även efter att de fått svaret; nej!
Men det är ju det som är grejen. En person som bara är snygg tappar man ju intresset för när förälskelsefasen lagt sig medans en person som tilltalar en på flera plan än bara fysiskt blir attraktivare/mer kär i ju mer man lär känna personen.Vad händer när den första förälskelsefasen gått över då ?
Men det är ju det som är grejen. En person som bara är snygg tappar man ju intresset för när förälskelsefasen lagt sig medans en person som tilltalar en på flera plan än bara fysiskt blir attraktivare/mer kär i ju mer man lär känna personen.
Jag vill känna attraktion direkt.
Så ni kan sluta försöka ändra min åsikt där.
Alltså vet du vad kärlek är, det är inte detsamma som att vara kåt eller känna passion. Känner att du inte riktigt vet vad du pratar om
Du tycker jag ska ställa in dejten imorgon ?
Nu lägger jag ner den här tråden...
Den slutar alltid på samma vis...
Pointless, är vad det är.
En person som man både är fysiskt och på ett personligt plan attraherad av... är det mindre risk att tappa intresset för...
Jag letar som sagt inte efter en kompis...