Stora Herotråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Om den ens blir av. Du är ju inte den första man som internettrakasser.. jag menar varit ”tjatig” med kvinnor online. Det har hänt att personer jag känner till begett sig ut på en dejt för att finna sig vid ett öde hus och ingen dejt som dyker upp. Lite som en hämnd för trakasser... jag menar tjatet. Och du är säkert inte värst, jag menar vem som helst kan missa en ”hint” men de finns ju de som fortsätter tjata även efter att de fått svaret; nej!

Det har aldrig hänt mig ännu... peppar peppar.

Jag vill känna attraktion direkt.
Så ni kan sluta försöka ändra min åsikt där.

Men det är ju det som är grejen. En person som bara är snygg tappar man ju intresset för när förälskelsefasen lagt sig medans en person som tilltalar en på flera plan än bara fysiskt blir attraktivare/mer kär i ju mer man lär känna personen.

En person som man både är fysiskt och på ett personligt plan attraherad av... är det mindre risk att tappa intresset för...

Nu lägger jag ner den här tråden...
Den slutar alltid på samma vis...
Pointless, är vad det är.

Jag vill känna attraktion direkt.
Så ni kan sluta försöka ändra min åsikt där.

Men det är ju det som uppstår när man klickar med en person på flera plan. Det är väl roligare att mötas i en förälskelse istället för att bara ta första person som har det yttre du helst vill synas med på bild eller vad du har för böjelse?!

Det låter så världsfrånvänt. Jag skulle inte uppskatta att du dejtade min dotter oavsett hur attraherad du är av henne.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Min arbetsgivare har anordnat någon form av kickoff fre-lör. Det är med lite föreläsningar och gemensam middag fre kväll. Och avslut vid...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 359
Senast: Cattis_E
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har läst/håller på att läsa några böcker om att leva en mer minimalistisk livsstil: “Jag lämnar ekorrhjulet” - Åsa Axelsson...
Svar
9
· Visningar
2 499
Senast: Ava22
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det finns vissa människor som framkallar mina sämre sidor. Människor som får mig att bli någon jag inte vill vara. Jag skulle så oerhört...
Svar
0
· Visningar
1 379
Senast: cassiopeja
·
Skola & Jobb Jag avundas människor som bara "vet" vad de ska göra i resten av livet från stunden de lämnat gymnasiet. När jag själv slutade gymnasiet...
Svar
6
· Visningar
2 476
Senast: Wonna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Adoptivhund vägrar gå ut
  • Guldfasanerna