Tack! Det är han! Väldigt mycket tryck, glädje och samarbetsvilja i honomJättefint! Han ser supertrevlig ut!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack! Det är han! Väldigt mycket tryck, glädje och samarbetsvilja i honomJättefint! Han ser supertrevlig ut!
Är det Sabatontema på kullen eller? Me likesRex och jag har varit på MH och han var jätteduktig.
Jajjemen!Är det Sabatontema på kullen eller? Me likes
Fint MH!
Visa bifogad fil 71583
Idag var familjen på BPH min ena dalmatinertik och min flattik samt brorsans sambos goldentik. På bilden ser ni flattens protokoll. Dalmatinerns kommer i nästa inlägg. Goldentiken bröt vi vid överraskningen pga rädsla. Alla tre hundarna var precis som förväntat.
Jag är inte proffs, men har ESS själv och jag tycker det ser fint ut. Jag hade uppskattat lite mer lekintresse dock. Vad heter din hund?Gjorde BPH med min ESS i helgen, supernöjd med honom men totalt novis på detta och känner inte att jag har en särskilt skarp analys av hans spindeldiagram. Har ni kloka bukefalister något klokt att säga om resultatet? Något som för er skulle sticka ut i positiv eller negativ bemärkelse exempelvis vid avel?
Visa bifogad fil 72286
Vad är det som du tycker är konstigt? Hunden har blivit ganska rädd och behövt stöd av föraren för att komma fram. Det finns inte möjlighet att sätta kryss för undersökande beteende här. Väl framme har det tagit någonstans mellan 15-30 sekunder innan hunden har släppt obehaget. I passagerna finns inga negativa minnesbilder.Jag kikar efter mellanpudel och behöver hjälp att tolka ett protokoll från BHP.
Hur tolkar ni det här resultatet? Är det oroande att hunden inte verkar engagera sig eller vara nyfiken? Eller är den bara trygg?
Visa bifogad fil 73138
Här är hunden lite nyfiken men blir lite skraj när figuranten kommer nära. Även här behövs stöd från föraren. När figuranter pratar svarar hunden med ett kort hälsningsbeteende men har inte lust att fördjupa kontakten.Samma här - hunden verkar ointresserad av nya människor, vilket är helt okej, men kan man utläsa något mer?
Visa bifogad fil 73139