Stolt, att vara å rätt väg.

I

Ida Laigar

Jag vill bara berätta hur stolt jag är över mig och vår hund som nu på drygt två år kommity från att han attackerar mig så fort vi blev ensamma. Jag hade sår överallt. tills idag när ja kan gör i princip ad jag vill med honom, han kankse inte tycker om det och grymtar lite men han skulle aldrig göra något längre. Det är vår första hund och jag är såå glad att vi går åt rätt håll och att jag kan e utvecklingen så tydligt!!!
http://www.pixbox.se/pic_show_id11202004.html

Ville bara skriva av mig lite...

Sv: Stolt, att vara å rätt väg.

Vad roligt=)

av nyfikenhet måste jag få fråga vad det är för raser i honom, ser ut att vara typ tax,rottis dobberman?

Sv: Stolt, att vara å rätt väg.

Är en tjt. Tysk jaktterier med andra ord ;)
Oftast ett sjujäkla temperament i dessa små stridsmaskiner..

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 729
Senast: fixi
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 700
Senast: Snurrfian
·
Hundträning Hej. Jag har en hund på 9 månader. Enda problemet med hunden är att den inte kan möta varken människor eller hundar. Han drar och gör...
2 3
Svar
43
· Visningar
10 116
Senast: Gruvan
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
8 465
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• ”Hund” 2005-2010
  • Hjälp!