Störiga saker vi stör oss på, del 35.

Hmm en mugcake kanske! Baka är det för varmt för 🥵
När jag var yngre brukade jag typ bara vispa ihop nåt ägg, socker, kakao och kanske nåt mer (typ smet till sockerkaka?) och äta som geggan var. Krävde ingen ugn och framför allt ingen väntetid. Gifter sig säkert bra med vaniljvisp!
 
Det här är störigt och frustrerande. Jag antar att den kompletterande multidisciplinära konferensen var satt med ett datum där panelen skulle vara klar.

Väntandet är dessutom vidrigt.

(Diagnosen är bekräftad men inte klassificeringen.)

IMG_2415.jpeg
 
Att jag väcktes av några tjejer som stod och pratade så högljutt ute på gatan att det hördes in i lägenheten :rage:

Det är vid såna tillfällen man önskade att man hade en paintballgevär hemma. :angel:
Var många gånger jag önskade att jag kunde pepprat bilarna som stod utanför och spelade musik på högsta volym sent på kvällarna. :angel::sneaky:

Och, nej självklart är det inget jag skulle få för mig att göra på riktigt, men ibland har en livlig fantasi. :p
 
Det är vid såna tillfällen man önskade att man hade en paintballgevär hemma. :angel:
Var många gånger jag önskade att jag kunde pepprat bilarna som stod utanför och spelade musik på högsta volym sent på kvällarna. :angel::sneaky:

Och, nej självklart är det inget jag skulle få för mig att göra på riktigt, men ibland har en livlig fantasi. :p
Ahhh så långt har inte jag tänkt. Hur långt kan man skjuta med ett sånt?
 
Det är vid såna tillfällen man önskade att man hade en paintballgevär hemma. :angel:
Var många gånger jag önskade att jag kunde pepprat bilarna som stod utanför och spelade musik på högsta volym sent på kvällarna. :angel::sneaky:

Och, nej självklart är det inget jag skulle få för mig att göra på riktigt, men ibland har en livlig fantasi. :p

Jag närde långt gångna planer på att inköpa ett farthinder med spikar för att få stopp på mina snorungar som körde runt, runt i Bollnäs. Samt vattenballonger för att pricka dem när de fick punktering.
 
Jag nyser alldeles för mycket just nu. Känner mig inte förkyld eller så alls så funderar på om jag reagerar på något istället. Men jag bara nyser, inget annat. Har allergitabletter hemma men blir så trött av dem så tror jag skippar dem och fortsätter nysa, det går nog över! :)
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
120 594
Senast: Lingon
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
24 494
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
116 192
Senast: Marita73
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
110 512
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp