Störiga saker vi stör oss på, del 35.

Beställde ett par skor i min vanliga storlek, tyvärr var de alldeles för små. Tog fram måttband, mätte och följde denna gången storlekstabellen för att välja ny storlek. Har storlek 41 oftast (i ovanliga fall 42) men för valt märke behöver jag enligt tabellen storlek 44 2/3 :eek: Wtf?!
 
Hittade ett par minimala trosor och funderar över hur de ska sitta. Antingen försvinner de in i röven eller så försvinner fiffin 😂
Mest komiskt men lite störande :D
Fick med ett par såna till en bikini för många herrans år sen. Kan säga att överdelen var inte mycket större den. Tror det var storlek L eller XL. Jag drog på den tiden M men tänkte att jag tar lite större då det garanterat är liten storlek. Den var snarare XS. Synd för den var så satans snygg.

Sen stör jag mej på alla vänförfrågningar från alla "mogna damer" som jag har fått dom senaste veckorna. 3st bara idag.
 
Jag gillar mitt jobb, jag trivs med mitt jobb. Men, ibland brinner det av lite inombords (inte utåt, jag kan ju inte hålla på och bete mig som en rövhatt när jag är i tjänst). Idag var det lite så. "Jamen jag skulle bara", "Det var ju bara två minuter". 1) Det är oftast inte två minuter, snarare en kvart - just saying :cautious: . 2) Du har liksom parkerat MITT I körfältet, det spelar INGEN roll hur länge! :banghead:

(Nu tar jag helg :D)
 
Behöver ett nytt lysrör till köket, tänkte att det gick att lösa på Biltema men varför skriver de inte ut längderna??? Mitt hopp står nu till Coop eller möjligtvis Ica där det förstnämnda iaf har en ok produkt i sortimentet men :arghh:
Nu varit på tre affärer varav två Coop som bara inte hade just den inne... Köpte en present istället som verkar blivit närmare dubbelt så dyr som skylten. Köpte lite godis men halvt fel godis för wtf utbudet numera.... Gaaaaaaaaaaah.
 
Har ont i tandköttet på det vanliga stället, måste använda tandtråd där varje gång jag ätit så det gör det inte bättre. Har borstat med Paroex nu och ska göra det i nån vecka så hoppas jag det blir bättre.
 
Nej? Men å andra sidan är jag nu helt lost så visst kan jag vara lurad av layouten... tror mig hittat något på Jula men helt utan ork att åka dit så :arghh::o:bag:
IMG_7474.jpeg
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
120 848
Senast: Lingon
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
24 558
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
116 422
Senast: Marita73
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
110 756
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp