Störiga saker vi stör oss på, del 35.

Idag är det fjärde dagen i skolan förmig. Tisdags var det bara upp rop och så onsdags planerings möte igår var det en lära känna varandra dag. Och idag ska jag bara dit och ha av stämning med min lärare och min hund ska få följa med. Så en väldigt lugn mjuk start vecka!
Men ändå så är jag REDAN stressad för att jag inte har börjat med nåt skol arbete för att jag vill börja så jag kan bli klar 🙃 Och dethär är väldigt typiskt mig att antingen så klarar jag INGET eller så har jag jätte höga krav på migsjälv och vill göra minst 150 % liksom. Och jag VET att jag är så och att det inte är bra. Jag har tillochmed haft förbud från läkare osv att jag inte fick göra nånting med skolan pågrund av att jag har förmycket press på migsjälv. Och ÄNDÅ så har jag det och är stressad för att jag inte har gjort nåt skol arbete den första veckan efter sommar lovet och det har inte ens varit några riktiga lektioner än.
 
Det här. Jag är absolut inte mot att skämta om Trump, men skämtet är så dåligt gjort. Det är inte så här spelet fungerar :meh::arghh:
Screenshot_20240823_061603_Samsung Internet.jpg
 
Mitt jobbschema. Eller snarare att de håller på och petar in en massa saker på det som ska vara min planeringstid/rast. Och det utan att meddela mig, så helt plötsligt har jag plötsligt något inlagt i schemat som inte fanns där igår.
Idag (och alla kommande fredagar) var det tex en obligatorisk lunch i annan lokal, vilket innebär att jag 1. Måste åka mellan lokalerna i egen bil 2. Måste stressa som attan för att hinna både dit och tillbaka 3. Förlorar chansen att jobba på lunchen (vilket jag behöver eftersom jag inte har någon planeringstid…) 4. Att min matlåda idag gick till spillo och behövde kastas.

Sur.
 
Det går bra för mig...Inte. Ramlade på en parkering utanför en affär. Föll handlöst. Kunde inte komma upp. 2 män kom och hjälpte mig upp och stöttade mig så jag kom till en sittplats. De ville ringa ambulans men jag sa att det nog inte var så illa. Körde därifrån (automatväxlad bil) efter en liten stunds vila. Behövde handla mat. Tänkte att bara jag har en kundvagn så går det nog. Det gick inte. Ringde min dotter som tack och lov hade slutat för dagen så hon fick köra hem mig. Hon lindade foten och såg till att jag fick mat och smärtlindring.
 
Det går bra för mig...Inte. Ramlade på en parkering utanför en affär. Föll handlöst. Kunde inte komma upp. 2 män kom och hjälpte mig upp och stöttade mig så jag kom till en sittplats. De ville ringa ambulans men jag sa att det nog inte var så illa. Körde därifrån (automatväxlad bil) efter en liten stunds vila. Behövde handla mat. Tänkte att bara jag har en kundvagn så går det nog. Det gick inte. Ringde min dotter som tack och lov hade slutat för dagen så hon fick köra hem mig. Hon lindade foten och såg till att jag fick mat och smärtlindring.
Men du behöver komma till läkare och bli undersökt om det är så illa?
 
Det går bra för mig...Inte. Ramlade på en parkering utanför en affär. Föll handlöst. Kunde inte komma upp. 2 män kom och hjälpte mig upp och stöttade mig så jag kom till en sittplats. De ville ringa ambulans men jag sa att det nog inte var så illa. Körde därifrån (automatväxlad bil) efter en liten stunds vila. Behövde handla mat. Tänkte att bara jag har en kundvagn så går det nog. Det gick inte. Ringde min dotter som tack och lov hade slutat för dagen så hon fick köra hem mig. Hon lindade foten och såg till att jag fick mat och smärtlindring.

Om du inte ens kan ta dig upp på egen hand så ska du väl absolut inte köra bil? Du tycks ju inte veta vad problemet är?
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
120 848
Senast: Lingon
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
24 558
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
116 422
Senast: Marita73
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
110 756
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp