Störiga saker vi stör oss på, del 35.

En kollega ringde nör jag låg i soffan och vi pratade i två timmar, misären, eländet och min självömkan gick över rätt snabbt 😄
Var dessutom sol igen när jag cyklade till stallet.
Nu får jag väl störa mig på att jag ska jobba övertid på lördag och kommer vara dödstrött 😆
 
Att Adlibris skickar paket med Ica (?!). Till en butik 4 mil åt fel håll. Dessutom verkar den (boken) aldrig komma fram. Skulle varit i butiken den 18e men är inte där än.

😩
Väntar också paket därifrån. Var väldigt förvånad när det skulle komma som Ica paket? Aldrig sett förut.

Mitt skulle ha kommit idag så är inte såå försenat. Än. Återstår o se när det dyker upp...
 
Väntar också paket därifrån. Var väldigt förvånad när det skulle komma som Ica paket? Aldrig sett förut.

Mitt skulle ha kommit idag så är inte såå försenat. Än. Återstår o se när det dyker upp...
ch nu kommer jag störigt nog inte ens in på Adlibris för att kolla hur det går med mitt paket. pga sidan är blockerad av någon threat protection sida ?
 
Att Adlibris skickar paket med Ica (?!). Till en butik 4 mil åt fel håll. Dessutom verkar den (boken) aldrig komma fram. Skulle varit i butiken den 18e men är inte där än.

😩

Väntar också paket därifrån. Var väldigt förvånad när det skulle komma som Ica paket? Aldrig sett förut.

Mitt skulle ha kommit idag så är inte såå försenat. Än. Återstår o se när det dyker upp...
Gör dom olika i olika delar av landet?
För ca 4 veckor sedan som fick jag mitt bokpaket från Adlibris, det kom till brevlådan med Early Bird, jättesmidigt! Med leveransuppgifter som t.o.m. stämde... :eek:
 
Gör dom olika i olika delar av landet?
För ca 4 veckor sedan som fick jag mitt bokpaket från Adlibris, det kom till brevlådan med Early Bird, jättesmidigt! Med leveransuppgifter som t.o.m. stämde... :eek:
Tror inte Early Bird finns som alternativ för mig ens?
För mig jag brukar ta Instabox annars. Men nu har jag inget minne av att jag ens fick välja. 🤔
 
Parkeringsgenierna till grannar

IMG_6845.png
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
120 850
Senast: Lingon
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
24 559
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
116 424
Senast: Marita73
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
110 760
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp