Störiga saker vi stör oss på, del 35.

Kundtjänst som inte svarar på det som frågades, rapar upp standardtexter som saknar relevans för det saken gällde och frågar om info som står i mailet de fick från början.

Alla alternativ jag kommer på för hur man kan svara på det och be dem att faktiskt 1. läsa och 2. svara på det som var frågan låter som bäst asdrygt.
Ja sånt där är skitirriterande!
 
Köpte dessa i slutet av april, älskar dom, MEN:
8a44d34d-4aeb-4dac-b55a-36bbdcb4df5c-1_all_44862.jpg

Tycker dom borde hålla längre 🥲 har skickat in en reklamation, så håll tummarna!
 
Försöker återigen förnya recept på medicin jag tagit dagligen i flera år. Får till svar att jag har ett uttag kvar och måste vänta. Problemet är bara att jag inte kan ta ut det sista uttaget pga förpackningsstorlek och förskrivning inte stämmer överens :banghead:
 
Stör mig på att jag inte kan ladda hem ett program på datorn. Det blir blockerat av virusprogrammet, som jag inte ens har.. Försöker stänga av det, får hem programmet men när jag försöker öppna det säger dator Nej, nej, nej, det här går jag inte med på! och tar bort det igen.
Sjukt störigt!
 
Jag har haft det till och från i flera veckor nu. Tror det är stress, det händer mycket skit nu.
I och för sig har jag rejäl huvudvärk med.
Jag tror att det hänger ihop. För mig funkar det att ta två Ipren när synen börjar krångla om jag inte har hunnit få svår huvudvärk.
Hoppas att det ger sig iaf.
 
Har köpt 4 e-böcker och noterade inte förrän efter köp att det var olika format på dem. En var i "vanliga" formatet och jag har fått ner den utan problem. De andra tre hade en lång instruktion för hur man ska få tillgång till filen (bla installera ett program som "mellanhand") och jag har följt alla steg utan bekymmer. Problemet då? Jag kan inte ladda ner filerna till programmet.... Det händer noll och nada när jag trycker på ladda ner. :mad:
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
120 848
Senast: Lingon
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
24 558
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
116 422
Senast: Marita73
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
110 756
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp