Störiga saker vi stör oss på, del 35.

Pissdag. PMS kombinerat med:
Mina nyköpta arbetshandskar åkte tydligen ur väskan när jag tog upp shoppingpåsarna.
Clas Ohlson hade inte använt en tillstymmelse till packmaterial när dom skickade mina saker så förvaringslådan är helt sönderrepad och två utav tassarna är borta.
 
Jag försöker hitta ett par Hoka wide. Men de stora skoaffärerna (Stadium, Intersport etc) har inte wide. Gå och löpkliniken kommer inte ha dem förrän v 34. Grrr. Det måste för sjutton finnas någon skoaffär i Stockholm som har dem.
 
Det är tydligen mal i vindsförrådet. :yuck: Tur att jag inte har kläder där, bara en trasmatta som är ordentligt inslagen i en plastsäck, och en extrasäng.
Går mal på bomull? Extrasängen har en madrass med bomullstyg men den är ihopfälld med plast över så de kanske inte hittar in dit. Öppen undertill iofs.
Såg att det hänger malfällor där, med döda malar.
 
Kundtjänst som inte svarar på det som frågades, rapar upp standardtexter som saknar relevans för det saken gällde och frågar om info som står i mailet de fick från början.

Alla alternativ jag kommer på för hur man kan svara på det och be dem att faktiskt 1. läsa och 2. svara på det som var frågan låter som bäst asdrygt.
 
Kundtjänst som inte svarar på det som frågades, rapar upp standardtexter som saknar relevans för det saken gällde och frågar om info som står i mailet de fick från början.

Alla alternativ jag kommer på för hur man kan svara på det och be dem att faktiskt 1. läsa och 2. svara på det som var frågan låter som bäst asdrygt.
Känns som det är fler och flera robotar/AI som "sitter" i kundtjänsten. Man får fler standard svar/frågor och hänvisas till telefonkontakt om de inte kan svara på din fråga.
Jag själv tycker att chatt är ypperligt kontaktsätt när man inte har tid att sitta i kö under arbetstiden.
 
Känns som det är fler och flera robotar/AI som "sitter" i kundtjänsten. Man får fler standard svar/frågor och hänvisas till telefonkontakt om de inte kan svara på din fråga.
Jag själv tycker att chatt är ypperligt kontaktsätt när man inte har tid att sitta i kö under arbetstiden.
Är rätt säker på att det är IRL medarbetare som svarar på mailen här då de har kontorstidsbemanning.
Dock sådan med en lägre förmåga att läsa komplex bakgrundstext.
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
120 846
Senast: Lingon
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
24 557
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
116 421
Senast: Marita73
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
110 756
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp