Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi har sådana påsar man gör isbitar i.Min isbitslåda hoppade ur frysen och kastade ut alla isbitar. Detta börjar bli lite löjligt med tanke på antal ggr på kort tid?! Locket sitter väl kanske inte så jättebra men tur att jag ska iväg så om jag fyller nu är nog isbitarna klara till jag kan behöva dom igen
Det var jag också, sen bröt jag höger handled för drygt ett år sen. Det tog inte lång tid innan jag kunde trä på grimmor, leda två hästar och sköta hemmet med vänster hand.För mig skulle det bero på om det var höger eller vänster. Jag är extremt högerhänt.
Vad har du för isbitslåda som inte kan vara still?Min isbitslåda hoppade ur frysen och kastade ut alla isbitar. Detta börjar bli lite löjligt med tanke på antal ggr på kort tid?! Locket sitter väl kanske inte så jättebra men tur att jag ska iväg så om jag fyller nu är nog isbitarna klara till jag kan behöva dom igen
Den heter nog "husky"? De gör inte som man sägerVad har du för isbitslåda som inte kan vara still?
Fulla av åsikter också kanskeDen heter nog "husky"? De gör inte som man säger
Har du sett det jag la in i helgen under hundhumortråden?Den heter nog "husky"? De gör inte som man säger
Ohja! Det märks ju när den hoppar ut, det måste låta också, och MÄRKAS!Fulla av åsikter också kanske
Nej har inte varit inne i någon sådan tråd på något år, sedan du sa till mig om något du tyckte jag gjorde fel, så har inte sett det. Husky gissar jag?Har du sett det jag la in i helgen under hundhumortråden?
Då tycker jag du ska gå in och läsa där igen. Stör mig på att du slutade läsa pga mig.Nej har inte varit inne i någon sådan tråd på något år, sedan du sa till mig om något du tyckte jag gjorde fel, så har inte sett det. Husky gissar jag?
Samma hör. Kommer smygandes lite mer för varje dag. Vill inte vara sjuk nu när vädret äntligen blivigt somrigt hörFörkylning. Nästäppa, svullen hals, lite hosta. Inte så hemskt men länge sen jag var så här förkyld. Är inne på 4e dagen nu och det verkar tillkomma ett nytt symtom varje dag.
Termometern funkar inte men tror jag har lite feber för är lite frusen. Eller så är det för att jag inte orkat duscha sen onsdag ...
När det var brist på ägg höll jag på att tappa det faktisktNär kunder är spydiga eller rentav otrevliga tror du jag VILL att just den varan ska va slut?
Jag kommer knappt ihåg vad det handlade om nu, något om att du tyckte jag "samlade inlägg", typ la ut för många saker i en sådan tråd, jag minns inte ens riktigt, och förstod egentligen inte helt vad som var fel, så jag slutade helt. Det var tråden har på allmänt, ursprungstråden tror jag. Sedan har det bara fortsatt vara "förbjudet område" så att säga.Då tycker jag du ska gå in och läsa där igen. Stör mig på att du slutade läsa pga mig.
Jag minns inte ens att det hänt.Jag kommer knappt ihåg vad det handlade om nu, något om att du tyckte jag "samlade inlägg", typ la ut för många saker i en sådan tråd, jag minns inte ens riktigt, och förstod egentligen inte helt vad som var fel, så jag slutade helt. Det var tråden har på allmänt, ursprungstråden tror jag. Sedan har det bara fortsatt vara "förbjudet område" så att säga.
Men gammalt och glömt och inget att störa sig på nu ju, speciellt inte när jag inte ens minns orsaken
Jag kommer knappt ihåg vad det handlade om nu, något om att du tyckte jag "samlade inlägg", typ la ut för många saker i en sådan tråd, jag minns inte ens riktigt, och förstod egentligen inte helt vad som var fel, så jag slutade helt. Det var tråden har på allmänt, ursprungstråden tror jag. Sedan har det bara fortsatt vara "förbjudet område" så att säga.
Men gammalt och glömt och inget att störa sig på nu ju, speciellt inte när jag inte ens minns orsaken
Aldrig försent att lappa ihop gamla missförstånd tänker jag, och starta på nytt blad.Jag minns inte ens att det hänt.
Det tror jag vi har gjort, ingen av oss minns ju det knappt, och jag ser inget gammalt groll som ligger i alla fall, från sida åtminstone Jag kom bara på det nu att jag faktiskt aldrig är i de trådarna pga den händelsen, så inget allvarligare än så.Aldrig försent att lappa ihop gamla missförstånd tänker jag, och starta på nytt blad.