Störiga saker vi stör oss på, del 34.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja alltså om jag ska förklara bara för att det blev en jätte sak här för att jag störde mig på hur han tänkte 😅
Men jag ville att vi skulle ta en åk tur. Som vi FÅR göra. Men att vi skulle vara borta längre motför jag får och åka till ett ställe och mid natts bada.
Hemskt och o moget va? 🙂
Och han sa att det skulle vara jätte mysigt men det var ändå nej för att han inte ville bryta för troendet ifrån personalen.
Och sen blev det en liten disskution och jag förklarade hur JAG kände och att jag vill göra nånting bara normalt och INTE ha en miljon regler helatiden utan bara göra nånting spontant liksom. Och att jag skulle vilja att han kunde fatta min sida och backa mig liksom. För att jag kände som att han valde att lyssna på personalen mera motför mig.
Och HAN förklarade sin sida att han skulle tycka att det var jätte mysigt men att personalen kanske skulle bli o rolig om jag inte kom när jag skulle och att det skulle kunna bli en jätte stor jobbig grej så istället och att då kanske vi inte skulle få åka iväg själva igen.
Så det var somsagt ingen stor sak och inget att det var DÅLIGT för mig på det sättet. Utan en sak som nog MÅNGA av erandra här har gjort nångång ellerhur?
Och som nog många andra kan tänka in i min sitation också och fatta varför jag blev lite iriterad på hur han tänkte eller hur han sa DÅ.

Givetvis har din pojkvän rätt. Och ja, att svika förtroende om hemkomsttider är faktiskt omoget. Dessutom rätt hemskt för de som blir oroliga för dig.
Bättre att du släpper det. Du ville vara omogen och respektlös. Din pojkvän ville vara ansvarstagande. Sånt händer ibland.
 
Jag kan bli irriterad på ett lite skämtsamt sätt, typ Men va fan, ska jag inte kunna få stå på handikapparkeringen för en enda gångs skull nu när det ösregnar? Så jag väljer att tolka dig lite åt det hållet. Du vet alltså att det du inte får, du kan kosta på dig att bli irriterad för att det du vill inte kommer att hända.

(Och din pojkvän kände antagligen, helt rimligt, att han inte vågade ansvara för dig vid ett midnattsbad om något gått snett. Men jag förstår också att du vill sparka bakut mot alla regler ibland)
Ja exakt. Och även därför som han små skrattade lite för att jag sa att jag ville att han skulle kunna vara dum i huvudet MED mig enenda gång. För att JAG visste att han hade rätt HAN visste att han hade rätt JAG visste att jag var dum i huvudet HAN visste att jag var dum i huvudet.
För att det var heltenkelt ingen stor sak som vissa verkar tro. Utan en skit sak och det var bara HUR han sa nej som jag störde mig på JUSTDÅ.
Alltså om han tillexempel hade sagt att det skulle vara jätte mysigt men personalen skulle kanske göra en jätte stor sak av det då och att vi kanske inte skulle få ta åk turer så det var inte värt risken så skulle jag inte ha stört mig på det.
Bara för att vara över tydlig 🙂
 
Ja exakt. Och även därför som han små skrattade lite för att jag sa att jag ville att han skulle kunna vara dum i huvudet MED mig enenda gång. För att JAG visste att han hade rätt HAN visste att han hade rätt JAG visste att jag var dum i huvudet HAN visste att jag var dum i huvudet.
Exakt så. Ni visste ju båda två att det där kommer att inte att hända, då kunde du kosta på dig att störa dig. Och säger man "Jag vill att du ska vara dum i huvudet med mig en enda gång" så tar nog de flesta det med lite humor.
 
Jag har rensat bort ett 20-tal inlägg som tillhörde en diskussion som gick på rundgång och höll på att ta över tråden helt men inte passade sig för utbrytning. Har även rensat bort ett par inlägg som höll väldigt låg nivå.

Påminner ännu en gång om att det finns en oerhört fiffig funktion som heter "ignorera" som man kan ta till ifall man upplever att en annan användare påverkar ens forumupplevelse negativt på något sätt.

/Mod
 
Jag stör mig på det SNÄLLASTE sättet som finns och jag skulle INTE vilja INTE ha det såhär. Men det är pytte liiite störigt att min hund vill pussa mig i ansiktet när jag ligger på marken och vill sola 😅😍
Jag vet inte hur man gör bilden mindre i telefonen så ursäkta om den är jätte stor. Men gulligaste störningen iallafall 😍
 

Bifogade filer

  • IMG_20240629_123758~2.jpg
    IMG_20240629_123758~2.jpg
    118,4 KB · Visningar: 96
Stör mig på att jag måste sortera tvätt, har tvättat på måndag och orkar bara släpa ner det som ska tvättas, inte all tvätt.
Får ont i ryggen och det är dammigt att sortera tvätt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
101 679
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 237
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
116 890
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
24 695
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp