Störiga saker vi stör oss på, del 34.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mentalt slut efter flera dagar med bror. Är inte van vid att ha andra i hushållet. Plus att vi förstås åkt runt ovh tittat på saker. Varje dag.

Imorgon åker han hem. Blir saknad förstås, men både jag och hunden behöver vila huvudet. Han är inte heller van vid ytterligare en person att hålla reda på.
 
Så trött på min blödighet.

Dottern såg på skräckfilm, jag råkade bara se en skrämmande scen när jag gick förbi.

Sockerdricka från hjärnan och ner i fötterna i hiss(ni som har kroppsdelar som somnar och sen känner sockerdricka kanske kan relatera till känslan)

Sen chocken. Jobbig känsla! Varför kan inte jag vara normal.
 
Jag stör mig JUSTNU på min pojkvän. Eller på hur han tänker. För att jag vill göra en sak som skulle gå om han var med på det. Men jag kan inte göra det SJÄLV liksom utan jag skulle be höva att han var med på det. Och vi har varit ihop i över ett år om det har nån be tydelse.
Iallafall så jag frågade och försökte att över tala han men nej HELT o möjligt!! Och varför jo inte för att HAN skulle vara mot det kanske. Nej utan att HAN vet att JAG inte får och HAN vill inte bryta för troendet ifrån personalen där jag bor 🤯🤯🤯
Och JA jag vet att han an tagligen har "rätt" och bla bla bla. Men jag bryr mig inte och jag stör mig på att han bryr sig mera hur PERSONALEN tycker motför MIG??
 
Jag stör mig JUSTNU på min pojkvän. Eller på hur han tänker. För att jag vill göra en sak som skulle gå om han var med på det. Men jag kan inte göra det SJÄLV liksom utan jag skulle be höva att han var med på det. Och vi har varit ihop i över ett år om det har nån be tydelse.
Iallafall så jag frågade och försökte att över tala han men nej HELT o möjligt!! Och varför jo inte för att HAN skulle vara mot det kanske. Nej utan att HAN vet att JAG inte får och HAN vill inte bryta för troendet ifrån personalen där jag bor 🤯🤯🤯
Och JA jag vet att han an tagligen har "rätt" och bla bla bla. Men jag bryr mig inte och jag stör mig på att han bryr sig mera hur PERSONALEN tycker motför MIG??

Smart pojkvän säger jag. Dvs han tänker faktiskt på vad som är bäst för dig.
 
Jag stör mig JUSTNU på min pojkvän. Eller på hur han tänker. För att jag vill göra en sak som skulle gå om han var med på det. Men jag kan inte göra det SJÄLV liksom utan jag skulle be höva att han var med på det. Och vi har varit ihop i över ett år om det har nån be tydelse.
Iallafall så jag frågade och försökte att över tala han men nej HELT o möjligt!! Och varför jo inte för att HAN skulle vara mot det kanske. Nej utan att HAN vet att JAG inte får och HAN vill inte bryta för troendet ifrån personalen där jag bor 🤯🤯🤯
Och JA jag vet att han an tagligen har "rätt" och bla bla bla. Men jag bryr mig inte och jag stör mig på att han bryr sig mera hur PERSONALEN tycker motför MIG??
Låter som en klok pojkvän!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
101 667
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 236
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
116 889
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
24 695
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp