Störiga saker vi stör oss på, del 34.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mens :rage: jag har inte mens för jag tar P-spruta. Dom har börjat glesa ut mellan sprutorna och det har gått bra hittills. Men idag av alla jävla dagar så måste jag få tillbaka skiten. Jag ska ta nästa spruta på onsdag :arghh: jag hatar den äckliga skiten. Jag mår dåligt av det. Va fan ska det va nödvändigt för. Förstör ju livet. Jag har liksom nog med bekymmer just nu. Jag behöver inte mer så gör livet surt. Det här är fan det värsta med att vara kvinna
Jag tar var 15-16e vecka och har hittills klarat mig utan att få tillbaka skiten.
 
Stör mig på att jag är stressad inför semestern, inte för att jag har mycket att göra utan för att jag inte har något att göra 🙄

Varför kan jag inte vara som andra som har intressen de längtar till att hålla på med eller kompisar att resa med?
Sen kommer jag nog inte sitta i stugan och ha tråkigt varenda dag men hade varit skönt att ha lite planer att kunna se framemot.
Jag har samma känsla inför semestern :(
 
IMG_9530.png
 
Jag hatar att ha högkänslig hud sådana här dagar. Jag tog på mig tofflorna tog två omgångar ner i källaren och gick ut med lite sopor. Sophuset ligger kanske 25 meter bort å har inte långt till förrådet i källaren max 15 meter + 3 trappor. Gissa vem som har ett skavsår från ett par använda tofflor.
 
Stör mig på att jag är stressad inför semestern, inte för att jag har mycket att göra utan för att jag inte har något att göra 🙄

Varför kan jag inte vara som andra som har intressen de längtar till att hålla på med eller kompisar att resa med?
Sen kommer jag nog inte sitta i stugan och ha tråkigt varenda dag men hade varit skönt att ha lite planer att kunna se framemot.
Jag har inte heller någon att resa med men ser inte det som ett problem.
Det är väl bra att planera vad man kan tänkas vilja göra och sen göra det?
 
Jag har slutat glesa ut och tar var 12 vecka tillsammans med östrogenplåster. Förr var det för att slippa mens, nu är det för att slippa känna mig dement och aggressiv.
Glesade före 40 års ålder (på eget bevåg, läkare har aldrig haft någon åsikt om det) men är nu 50.
Ska ta en diskussion med barnmorskan. Dom vill ju helst att man byter till spiral här, men det kommer aldrig att hända
 
Myggbett...
Tanken i går var att ge mig i väg när det var svalare. Det funkade. Tanken var att få upp tältet innan alla myggen hittade mig. Det funkade inte. Fick hjälp, men ändå inget resultat. Så fick ta tält, hund och grejer och gå hem igen och fortsätta bli äten av myggor. Tog allergitablett när jag kom hem så kliandet har kommit i dag istället.
Fästingar och myggor, vad i all sin dar är de bra för?!
 
Myggbett...
Tanken i går var att ge mig i väg när det var svalare. Det funkade. Tanken var att få upp tältet innan alla myggen hittade mig. Det funkade inte. Fick hjälp, men ändå inget resultat. Så fick ta tält, hund och grejer och gå hem igen och fortsätta bli äten av myggor. Tog allergitablett när jag kom hem så kliandet har kommit i dag istället.
Fästingar och myggor, vad i all sin dar är de bra för?!
Myggor är ypperlig fågelmat. Fästingar har inget existensberättigande enligt mig.
 
Att så många manliga influencers blir just det med sina recept som ALLA består av:

Köttfärs eller kyckling
Smaksatt creme fraiche
Majs eller paprika
Ost
Pasta, tortillabröd eller libabröd

Förstår inte hur man inte ser igenom vad de håller på med redan efter typ två videor..!
 
Att så många manliga influencers blir just det med sina recept som ALLA består av:

Köttfärs eller kyckling
Smaksatt creme fraiche
Majs eller paprika
Ost
Pasta, tortillabröd eller libabröd

Förstår inte hur man inte ser igenom vad de håller på med redan efter typ två videor..!
Eller i Expressen, där kan man läsa om Tareqs sommarsallad så man kan äta till allt! Ja jag blev förstås nyfiken :cautious:
Det var; olika sorters tomater skurna lite olika, salladslök (obs! skuren på snedden!) och en enkel vinegrätt - thats it :meh:
*suck och dubbelsuck*
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
101 667
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 236
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
116 889
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
24 695
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp