Stockholmsträff(ar)!

Red_Chili

Trådstartare
Ja, vi är några som är sugna på att ses med hundarna i Sthlm, eller kanske någon förort eller så?
För att inte helt ta över andra trådar så kan vi ju skriva allt här. Ge förslag på dag/tid/plats och så ser vi hur många som kan haka på. Inget hindrar ju att vi kör en miljard träffar och diskuterar alla här i samma tråd, jag gissar ändå att vi som vill träffas gärna gör det mer än en gång :)

Själv hänger jag gärna med på någon träff med Ebrah, men då på helgdag. Vad det är för "typ" av träff spelar mindre roll, vi ses gärna för både promenader och tex rallylydnadsträning. Det enda hon inte är pigg på är att leka med "buffliga" hundar.

Och jag är föräldraledig och har alltså med ett barn vardagar, två eller noll på helger.
promenader och bus är PÄRLANs grej, lite träning ok men står vi still för länge vaknar bebisen och träningen går åt skogen. Denna vecka kan vi tisdag, onsdag och torsdag. Helst inte alla träffar i yttersta avkrokarna eftersom jag inte har körkort.

Jag kan typ alltid. Tinja vill gärna komma och busa :D

På vardagar har jag dock tillgång till bil. Är det helg måste det gå att åka kommunalt :angel:

Jag vill gärna vara med om det blir en dag när jag kan, jobbar dagtid på vardagar så kvällar eller helger.
Dock så har jag del inbokat så boka in efter er andra så hänger jag på om jag kan bara :)

Jag är visserligen ledig på torsdag men har en tid till läkaren 12:30. Riktigt dum tid :mad:
Tisdag fullbokat sedan tidigare och onsdag jobbar jag :cautious:

Jag och mister fluff går gärna en promenad någon helg! Jag är jättesnäll mot alla, men Kosmos kan vara lite tjurig mot framförallt hanhundar som är väldigt "på" eller bara lite stöddiga. Men han lugnar ner sig om han är i rörelse och får något annat att tänka på. Vi bor längs med gröna linjen och har heller ingen bil :nailbiting:

Själv hänger jag gärna med på någon träff med Ebrah, men då på helgdag. Vad det är för "typ" av träff spelar mindre roll, vi ses gärna för både promenader och tex rallylydnadsträning. Det enda hon inte är pigg på är att leka med "buffliga" hundar.
Jag är på, fast Leon är bufflig, är präglad på Amstaff o Boxer. Någon tipsade om Åkersberga i en annan tråd, kan det vara något? Tror det var @Philosophia .
Jag har färdtjänst så jag tar mig var som helst.

Jag är också intresserad! Kan också framförallt helger, gärna norr om Stockholm.

Morris skulle behöva träna på att vara nära främmande hundar, han är bufflig med snäll men vi kan hålla oss i bakgrunden så han lär sig att man inte behöver leka med alla :meh:

Jag vet en fd. fårhage vi kan släppa i här i V-tuna om hundarna vill racea runt lite, men tyvärr ligger den lite off om man inte har bil.

Ja, vi är några som är sugna på att ses med hundarna i Sthlm, eller kanske någon förort eller så?
För att inte helt ta över andra trådar så kan vi ju skriva allt här. Ge förslag på dag/tid/plats och så ser vi hur många som kan haka på. Inget hindrar ju att vi kör en miljard träffar och diskuterar alla här i samma tråd, jag gissar ändå att vi som vill träffas gärna gör det mer än en gång :)
Grattis på födelsedagen! Red Chili

Den här helgen är fullbokad för oss tyvärr, dragträning på lördag och BPH på söndag, så vi får hänga på vid nästa tillfälle istället

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
925
Senast: inverterad
·
Hundavel & Ras Hej, Inser att det finns svinmånga såna här trådar men hittar inte någon passande genom sökfunktionen. Jag och sambon söker en liten...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
11 463
Senast: ii-ssa
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 537
Senast: Cissi_ma
·
Hundavel & Ras Jag funderade länge på om jag skulle posta här eller inte. Jag har läst lite i andra trådar och läst på om alla möjliga raser så här...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 454
Senast: Sedna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar