Stockholms! Vilka ska dit?

Estivuz

Trådstartare
Någon som ska till ryttis i helgen? Vilken klass?

Jag ska dit, har varit i italien i en vecka och bara kunnat rida hästen igår och idag...hmm. :smirk: Men det går säkert bra. Hindren på ryttis har vi iaf sett tidigare.. jag är bara lite skraj för att den där spetsen ska vara med. Har nämligen aldrig hoppat spets förut... :crazy::o

Sv: Stockholms! Vilka ska dit?

Japp.

Bebisen går en debutant nu innan säsongen är slut. Sigge ska gå en lätt klass eftersom han ändå måste stå och hålla unghästen sällskap + att jag vill göra bettbyte innan vi sticker.

Estuviz, vilken spets menar du? :confused: Inte de två som står vid bortre hörnet vid hoppbanan? De är garanterat *.

Jag vet en till bukefalist som antagligen kommer vara på plats.

Vi vill dit :bump::bump::bump: men tyvärr finns det inga som vill avanmäla i 1m :cry:
Vi som hade fått hjälp med stall och boende här på Buke :bow:

*kl*

Jag ska dit & kolla på söndag, "min" jättebebis :love: går 1,00. Gick förbi banan igår, de hade iaf flyttat på den spetsen som stod i utkanten av banan, mot stora vägen liksom. Den vet jag var med i debutant förra året.

Murray: kom ni med till BS? :)

Vi ska dit :rofl:

hälsar PF och dressyrkamelen

idag har vi iaf hoppat lite "halm"balar :D de hade slagit gräset på ängarna vid radhusområdet där jag red, så jag kunde inte låta bli att ta några språng :D och ja...*host* något okontaktbart var det bitvis...

Ja, juste. Nu vet jag vilken du menar. Den tyckte min bebis var lääskig.
Ja, vi är anmälda dit :)

Yipieeee! :) vi kom med i alla fall
Naturligtvis synd om den stackare som fick stryka sig
men himla tur för oss :bow::bow::bow:

Självklart ska vi oxå dit, ska vara med och slåss i JDMet:cool:

Japp.

Bebisen går en debutant nu innan säsongen är slut. Sigge ska gå en lätt klass eftersom han ändå måste stå och hålla unghästen sällskap + att jag vill göra bettbyte innan vi sticker.

Estuviz, vilken spets menar du? :confused: Inte de två som står vid bortre hörnet vid hoppbanan? De är garanterat *.

Jag vet en till bukefalist som antagligen kommer vara på plats.

Den står ganska nära där vägen går, parallellelt med spetsen som är med i lätt klass... Har inte hoppat den själv som sagt. Har lite respekt för den eftersom min tränare tyckte den var lite svår för debutant. Hon tyckte den spetsen skulle vara med i lätt klass, och lätt klass-spetsen i 1*.

Hur gick det för dig nu då??
Ringde jag å störde er mitt i lunchen :D

Sigge ligger trea. Lasse gjorde sin bästa dressyr hittills :love:. Jösses vad han har mognat sen Trollhättan och var tom ridbar på framridningen! :eek: Fortfarande spänd på banan men mil ifrån vad han varit tidigare. Ett stort lyft och jag supernöjd med honom. Sen att vi galopperade, hm.., 5 (?) ggr i mellantraven är väl mindre viktigt ;)

Enligt RM ska startlistorna inför terrängen publiceras på deras hemsida lördag kväll. Trodde det var lördag kväll nu? Ska äta lite men sen tänkte jag sova, hade varit bra om man visste när man skulle rida imorgon.......

Åh!!
Va roligt! :banana:
Chris har ringt femtielva gånger ikväll, men jag har inte orkat svara. (dock sa han i tele på dan att Sigge va ASFIN) Jag har jobbat idag, gick upp 5.15, å är helt bombad. Somnade förut, å är naturligtvis inte trött nu... Ska gå upp samma tid imorgon...

Hoppas att det går bra imorgon, jag sak hålla tummarna för er!! :banana: :banana:

Enligt RM ska startlistorna inför terrängen publiceras på deras hemsida lördag kväll. Trodde det var lördag kväll nu? Ska äta lite men sen tänkte jag sova, hade varit bra om man visste när man skulle rida imorgon.......

Det trodde jag åxå....inte för att det spelar ngn större roll för min del, kan lätt räkna ut på ett ungefär när jag ska rida.
Men står det en sak vill man ju att det ska vara så.

Själv hade jag en bra dressyr, förvisso inte helt fantastisk (PF har blivit /ännu mer/ kräsen på sistone :p) men jag tycker ändå att domaren var rätt tråkig och satte bara en massa 7or...hamnade på 42 straff hur som helst.
Hoppningen var väl helt ok utom den lilla lilla vattengraven där kamelen (inte helt oväntat iofs....skithäst :mad: ) var helt övertygad om att den var full med krokodiler som skulle hoppa upp och bita honom...bäst att stanna och apa sig lite först innan man blev överjagad av en lätt *host* irriterad PF...
Sen hade hoppdomaren den goda :smirk: smaken att även ge oss ett nedslag vi inte hade :crazy:
men efter invändning från mig, samt uppenbarligen även efter överläggning med ÖD (jag hade lämnat domartornet då) måste domaren ha kommit på bättre tankar, för jag blev iaf av med det extra nedslaget....

Du, min väckarklocka ringde 4.20 imorse :crazy: (men nej, orkade faktiskt inte gå upp förrän närmare 5 :angel: ). Det tar sin lilla stund att knoppa och fixa två kusar som ska ha ätit först.

För Sigges del borde terrängen vara plättlätt imorgon, måste påminna mig själv bara att man inte kan sitta och pilla navel bara för att man tycker det är enkelt :angel:

Lasse får vi se, bara han spänner av så borde det vara piece of cake för honom med.

Tack! :bump:

Jadu, jag vet också på ett ungefär men har ingen lust att komma för sent och stressa bara för att de inte publicerat listorna som de faktiskt sagt att de ska.

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 462
Senast: Grazing
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 851
Senast: Lhas
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 594
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 365
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar