Stockholmare!

[QUOTE="
Jag vill följa med på LÖRDAG 21 november, Singo - boka bord åt mig!
Singoalla
Zaga
starcraft
Glooper
Stereo[/QUOTE]
Comatose

32-årig vänsterfeminist som bor i Kransen med katt (se bild!) och kille+bebis. Har flyttat från finfina kompisar i Malmö och Sundsvall och är fortfarande lite små-ensam i Stockholm pga har inte orkat leta nya vänner. Äter gärna middag! :)

[QUOTE="
Singoalla
Zaga
starcraft
Glooper
Stereo
Comatose

32-årig vänsterfeminist som bor i Kransen med katt (se bild!) och kille+bebis. Har flyttat från finfina kompisar i Malmö och Sundsvall och är fortfarande lite små-ensam i Stockholm pga har inte orkat leta nya vänner. Äter gärna middag! :)[/QUOTE]

Typiskt att du ska gå när jag inte kan!
Hälsar stjarnhimmel vars namn börjar på C, som du träffat två gånger, har på facebook och snart ska bo i samma kommun som.,:)

Det där lät snårigt..:cautious:

Comatose

32-årig vänsterfeminist som bor i Kransen med katt (se bild!) och kille+bebis. Har flyttat från finfina kompisar i Malmö och Sundsvall och är fortfarande lite små-ensam i Stockholm pga har inte orkat leta nya vänner. Äter gärna middag! :)

Hälsar stjarnhimmel vars namn börjar på C, som du träffat två gånger, har på facebook och snart ska bo i samma kommun som.,:)

Det där lät snårigt..:cautious:[/QUOTE]

Typiskt! Men vi kan ju faktiskt ses snart när jag flyttat!

Det där lät snårigt..:cautious:

Typiskt! Men vi kan ju faktiskt ses snart när jag flyttat![/QUOTE]
Hehe., precis.,
Men det kommer fler chanser!

Det blir konstigt när man svarar på inlägg idag.. Med citerandet..

Singoalla
Zaga
starcraft
Glooper
Stereo
Comatose
TygerTyger
Humla

Om det inte är för sent att anmäla sig vill jag också gärna med! Är 30 år, bor i Solna. Flyttade hit för ett år sedan och har inga vänner alls i stan så att lära känna lite trevligt folk vore utmärkt! Håller inte på med hästar alls längre, slutade för över 10 år sedan. Tycker om böcker, att plocka svamp och att äta choklad.

Singoalla
Zaga
starcraft
Glooper
Stereo
Comatose
TygerTyger
Humla

Om det inte är för sent att anmäla sig vill jag också gärna med! Är 30 år, bor i Solna. Flyttade hit för ett år sedan och har inga vänner alls i stan så att lära känna lite trevligt folk vore utmärkt! Håller inte på med hästar alls längre, slutade för över 10 år sedan. Tycker om böcker, att plocka svamp och att äta choklad.

Kul! Det är absolut inte för sent! Jag ska ringa och boka bord idag :) Jag skulle gissa att det blir vid 18.30-tiden! Men återkommer så fort jag bokat!

Kul! Det är absolut inte för sent! Jag ska ringa och boka bord idag :) Jag skulle gissa att det blir vid 18.30-tiden! Men återkommer så fort jag bokat!

Och jag måste hoppa av :( Jättetrist! Men är det någon som vill hitta på nåt framöver så skicka gärna ett pm, jag finns ju på facebook också om inte annat.

Singoalla
Zaga
starcraft
Glooper
Stereo
Comatose
TygerTyger
Humla
BornAgain plus dement morsa

Hej gänget! Ses utanför Koh Phangan kl. 18? Det gick inte att boka bord men de sa att 60% av deras bord är drop in så är vi där vid 18 så borde det inte vara några problem :)

Ni som kommer, skicka PM till mig så ska ni få mitt nummer!

Vaknade och insåg att dunderförkylningen som däckat kollegorna och hälften av eleverna senaste veckorna har landat hos mig. Så det blir sängläge och alvedon idag istället för middag och kul sällskap. :banghead::cry:

Vaknade och insåg att dunderförkylningen som däckat kollegorna och hälften av eleverna senaste veckorna har landat hos mig. Så det blir sängläge och alvedon idag istället för middag och kul sällskap. :banghead::cry:
Vad tråkigt, krya på dig! Även jag vaknade upp lite mer förkyld (varit förkyld ett par veckor, lite upp och ner) men inte värre än att jag kommer ikväll.

Hej gänget! Ses utanför Koh Phangan kl. 18? Det gick inte att boka bord men de sa att 60% av deras bord är drop in så är vi där vid 18 så borde det inte vara några problem :)

Ni som kommer, skicka PM till mig så ska ni få mitt nummer!

Just det, kom på att det kan vara bra att säga att det är den på söder som jag menar! Tror nämligen det finns en på Östermalm också så ingen står där :D

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka