Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Singoalla jobbar du dagtid vardagar? Jag kan inte de lördagar som föreslagits men är mammaledig året ut och är regelbundet på Kungsholmen på måndagar kring lunch om du vill ses. Har då ettåring i släptåg men hon sover (i vagn eller sele) efter att hon ätit lunch.
AbsolutÅh, jag jobbar tyvärr måndagar!Men är oftast ledig tisdagar och torsdagar fram till jul! Skulle det funka??
![]()
Det är fullt på Koh Phangang! Vi väntar in alla utanför och går nån annanstans![]()
Känner du och/eller hunden för en promenad i lantlig miljö så är ni väldigt välkomna till Täby och våra skogar. Eller en kort biltur bort till vackra Bogesundslandet med underbara skogsvägarÖnskas träffa hästar så har vi 2 föl i stallet som gärna gosar.
Vi gamlingar (som gick tidigt, delvis eftersom vi började med drinkar på Koh PhangangVår gallerirunda gick i racerfart när inte hunden var med och konverserade folk) hade också en jättetrevlig kväll. Maten var god. Dörren underhållande. Men det var sällskapet som gjorde kvällen
Tack
Jag kan tyvärr inte nästa vecka men ses gärna fler gånger vid något annat tillfälle.