Stockholmare!

@Singoalla jobbar du dagtid vardagar? Jag kan inte de lördagar som föreslagits men är mammaledig året ut och är regelbundet på Kungsholmen på måndagar kring lunch om du vill ses. Har då ettåring i släptåg men hon sover (i vagn eller sele) efter att hon ätit lunch.

@Singoalla jobbar du dagtid vardagar? Jag kan inte de lördagar som föreslagits men är mammaledig året ut och är regelbundet på Kungsholmen på måndagar kring lunch om du vill ses. Har då ettåring i släptåg men hon sover (i vagn eller sele) efter att hon ätit lunch.

Åh, jag jobbar tyvärr måndagar! :( Men är oftast ledig tisdagar och torsdagar fram till jul! Skulle det funka?? :)

Känner du och/eller hunden för en promenad i lantlig miljö så är ni väldigt välkomna till Täby och våra skogar. Eller en kort biltur bort till vackra Bogesundslandet med underbara skogsvägar <3 Önskas träffa hästar så har vi 2 föl i stallet som gärna gosar.

Jag har helt missat att följa med i diskussionen här. Kan tyvärr inte nästa helg då jag huserar vänner som är uppe på SIHS. Men vi kanske kan köra någon gång i december igen (om det nu visar sig att ni gillar varandra... ;) ) ? Så får man komma in som den nya i gänget.

Gällande promenader i vacker natur är man mer än välkommen ut till stallet med mig. Lennartsnäs utanför Kungsängen med superfin skog :)

Vi gamlingar (som gick tidigt, delvis eftersom vi började med drinkar på Koh Phangang:o Vår gallerirunda gick i racerfart när inte hunden var med och konverserade folk) hade också en jättetrevlig kväll. Maten var god. Dörren underhållande. Men det var sällskapet som gjorde kvällen:heart Tack

Jag vaknade vid 11 :o :D Tack för igår! Jag hade fantastiskt trevligt! Ni är givetvis precis lika hjärtligt välkomna nästa vecka också! Då ska jag boka bord så vi inte riskerar att det är fullt igen :D

Vi gamlingar (som gick tidigt, delvis eftersom vi började med drinkar på Koh Phangang:o Vår gallerirunda gick i racerfart när inte hunden var med och konverserade folk) hade också en jättetrevlig kväll. Maten var god. Dörren underhållande. Men det var sällskapet som gjorde kvällen:heart Tack

Vilken himla rar mamma du hade :love:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka