Stockholmare!

Känner du och/eller hunden för en promenad i lantlig miljö så är ni väldigt välkomna till Täby och våra skogar. Eller en kort biltur bort till vackra Bogesundslandet med underbara skogsvägar <3 Önskas träffa hästar så har vi 2 föl i stallet som gärna gosar.

FÖL! :love: Hemskt gärna! Jag har oftast bil på helgerna så då kan jag enkelt ta mig ut :)

Jag har helt missat att följa med i diskussionen här. Kan tyvärr inte nästa helg då jag huserar vänner som är uppe på SIHS. Men vi kanske kan köra någon gång i december igen (om det nu visar sig att ni gillar varandra... ;) ) ? Så får man komma in som den nya i gänget.

Gällande promenader i vacker natur är man mer än välkommen ut till stallet med mig. Lennartsnäs utanför Kungsängen med superfin skog :)

Klart vi kan köra i december igen! Jag tror vi gillade varandra i lördags, så jag hoppas vi inte går i luven på varandra kommande helg :D

Jag kommer gärna ut till ditt stall! :)

Hej igen!

Jag tänkte boka bord till på lördag :) Så skulle alla ni som vill komma på lördag skicka mig ett PM? Så ska ni få mitt nummer också (om ni inte redan har det). Så jag vet vilka som kommer! Nu kopierar jag bara senaste listan rakt av så ni går en notis trots ev. avhopp på vägen :D

@tornblomma
@Aliche
@Hyacinth
@TygerTyger
@stjarnhimmel
@hier
@Skywalker
@Manza
@Inte_Ung
@Tonto
@Singoalla
@Reykjavik
@BornAgain
@Lobelia
@vallhund

Jag också !(det ser lite konstigt ut när jag svarar...) /Karminnie

Jag hoppas ingen misstycker om jag lånar tråden lite. :-)
Här är en till som inte har så många vänner. Jag skulle hemskt gärna vilja gå på SIHS på fredag förmiddag då det är Kyra clinic men har ingen att gå med. Finns det någon som skulle kunna tänka sig att gå med mig? :)

@Singoalla Jag är hemskt ledsen, men jag måste tyvärr banga på lördag - jag har planerat in alldeles för mycket och sitter med uppstarten av uppsatsskrivande och känner mig stressad. Hoppas ni får en jättetrevlig kväll, och att det kommer ett nytt tillfälle snart!

Skulle gärna prova på lördag igen, men livet... och så är jag eventuellt hundvakt åt @Roxer s två hundar medan hon är på BB och gosar med sin nyfödde son. :love: :love: :love:

Kikat på ställen idag och igår men många har fullbokat. Ska boka något i morgon när jag är på jobbet! Återkommer så fort jag vet ställe! :p

Åh, den här tråden har jag helt missat! det verkar ju kul :) jag är känd för att vara lite dålig på att committa till planer, så jag säger ett definitivt kanske :D har aldrig varit på buketräff!

tornblomma
Aliche
Hyacinth
TygerTyger
stjarnhimmel
hier
Skywalker
Manza
Inte_Ung
Tonto
Singoalla
Reykjavik
BornAgain
Lobelia
vallhund
(tjenixen)

Åh, förlåt för att jag inte svarat här i tråden eller till @Singoalla men det har varit turer hit och dit på jobbet om hur jag ska jobba nu när massa personal är borta på Friends så jag har inte kunnat boka upp mig. Nu verkar jag iallafall kunna vara ledig i helgen, måste bara in ett par timmar dagtid för att sköta lite markservice.

Jag hade egentligen tänkt skippa alltihopa men nu efter att ha sett fälttävlanssändningen börjar jag bli så sugen att jag inte kan hålla mig borta :p Och bara att gå på mässan är ju värt ett besök i sig..

Så jag kör en trådkap som @super gjorde (jobbar tyvärr imorgon, annars hade jag lätt varit på med clinic): någon här som vill gå till helgen?

Åh, den här tråden har jag helt missat! det verkar ju kul :) jag är känd för att vara lite dålig på att committa till planer, så jag säger ett definitivt kanske :D har aldrig varit på buketräff!

tornblomma
Aliche
Hyacinth
TygerTyger
stjarnhimmel
hier
Skywalker
Manza
Inte_Ung
Tonto
Singoalla
Reykjavik
BornAgain
Lobelia
vallhund
(tjenixen)

Haha jag måste dessvärre boka bord (på en lönelördag) så jag måste tyvärr ha ett commitment om du vill vara garanterad en plats! :p

Hej hörrni!

Vad säger ni om att skippa middagen, och bara köra lite drinkar? Jag inväntar fortfarande svar från några ställen med bordreservationer men det tar lite tid för dom. Sen kanske man kan hålla det lite mer spontant? Har ändrat antalet gäster några gånger :D Så tänker att det kanske blir enklare om vi bara spontanar? :) Vad tror ni? Eller vill ni gärna käka?

Jag skulle helst vilja äta, särskilt om drinkidén är baserad på att kanske inte få sitta. Om det är svårt med bordsplacering kanske vi kan ta t ex Blecktornskällaren på Ringvägen, där verkar det inte vara så högt tryck.

De ville inte heller blocka stora bord för osäkra sällskap, visade det sig. Om vi bokar för alla som är säkra vid ett visst klockslag idag och så får ev osäkra deltagare ta risken istället då? Buketräffar verkar ha ganska mycket avhopp ändå.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka