Jisses, Buketräff.. Inte varit på det på många år. Om ni skall gå den 28 så kanske jag också följer med, om jag får ihop det med livet i övrigt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Känner du och/eller hunden för en promenad i lantlig miljö så är ni väldigt välkomna till Täby och våra skogar. Eller en kort biltur bort till vackra Bogesundslandet med underbara skogsvägar Önskas träffa hästar så har vi 2 föl i stallet som gärna gosar.
Jag har helt missat att följa med i diskussionen här. Kan tyvärr inte nästa helg då jag huserar vänner som är uppe på SIHS. Men vi kanske kan köra någon gång i december igen (om det nu visar sig att ni gillar varandra... ) ? Så får man komma in som den nya i gänget.
Gällande promenader i vacker natur är man mer än välkommen ut till stallet med mig. Lennartsnäs utanför Kungsängen med superfin skog
Ja! Gör det!Jag är inte helt hundra på om jag kommer att åka ner till Sthlm inom en snar framtid men om det blir så törs en dalkulla bjuda in sig på en träff?
Jag är inte helt hundra på om jag kommer att åka ner till Sthlm inom en snar framtid men om det blir så törs en dalkulla bjuda in sig på en träff?
FÖL! Hemskt gärna! Jag har oftast bil på helgerna så då kan jag enkelt ta mig ut
Hej igen!
Jag tänkte boka bord till på lördag Så skulle alla ni som vill komma på lördag skicka mig ett PM? Så ska ni få mitt nummer också (om ni inte redan har det). Så jag vet vilka som kommer! Nu kopierar jag bara senaste listan rakt av så ni går en notis trots ev. avhopp på vägen
@tornblomma
@Aliche
@Hyacinth
@TygerTyger
@stjarnhimmel
@hier
@Skywalker
@Manza
@Inte_Ung
@Tonto
@Singoalla
@Reykjavik
@BornAgain
@Lobelia
@vallhund
Jag tror du och jag bor i grannkommuner?Bara hojta, jag är där kommande 2 helger, sen kör jag buss. Sen stallet 2 helger osv.
Åh, den här tråden har jag helt missat! det verkar ju kul jag är känd för att vara lite dålig på att committa till planer, så jag säger ett definitivt kanske har aldrig varit på buketräff!
tornblomma
Aliche
Hyacinth
TygerTyger
stjarnhimmel
hier
Skywalker
Manza
Inte_Ung
Tonto
Singoalla
Reykjavik
BornAgain
Lobelia
vallhund
(tjenixen)
Hej , jag är gärna med på lördagHaha jag måste dessvärre boka bord (på en lönelördag) så jag måste tyvärr ha ett commitment om du vill vara garanterad en plats!