Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha jag måste dessvärre boka bord (på en lönelördag) så jag måste tyvärr ha ett commitment om du vill vara garanterad en plats!![]()
Självklart - det förstår jag absolut!![]()
Jag kom precis hem från paris, jobbar imorgon så pass att jag hinner inte till 18.30. Dessutom har jag inte riktigt löst hundfrågan men jag bor nära så kanske kikar förbi på en drink eller likn!
Jag hann precis boka på Grappa Matsal & Bar i Vasastan18.30 för 8 personer! Har bara varit där en gång så jag minns inte hur maten var. Men då har vi en plats iaf? Har kollat ca 10 ställen innan som har fullt, eller att man kan boka typ kl. 16
![]()
Jag har fått förhinder tyvärr!Men hakar gärna nästa gång om det blir nå mer
![]()
@Singoalla: Oui!
Haha, jag är lite nervös?
Och hoppas att jag lyckas hitta dit i tid, jag har inte ett bra lokalsinne![]()
Är på väg![]()
![]()
![]()
Jag tror du och jag bor i grannkommuner?
Så vi kanske skulle ses härute om du vill?
Jag kan eventuellt tänka mig en buketräff! Är i Sverige rätt sporadiskt så det beror lite på om det passar.
Är högst ohärlig, svär lite för mycket, och kan antingen prata massvis eller ingenting alls beroende på dagsform och humör.
Ps. Gillar gin och tonic.
Jag ska ringa till Grappa nu när dom öppnar vid 15 och kolla om vi kan lägga till några på vårt bord! Vill du att jag ska kolla om en plats till dig då?Annars som sagt är jag nästan säker på att drop-in går precis lika bra. Men om man ska åka en bit och vill vara säker!
Tja vi andra tog oss dit från såväl Knivsta, Norrtälje o Åkersberga o så några innerstadsfolk etc....Jag är TäbyboSå är det nån av Täbys grannkommuner så är jag på!
Tja vi andra tog oss dit från såväl Knivsta, Norrtälje o Åkersberga o så några innerstadsfolk etc....
Väldigt trevligt o väldigt god mat.
Jag och bilstölds larmet avlevererades hemma på trappen för ca 15 minuter sedan.
Det måste vi göra om!
Tja vi andra tog oss dit från såväl Knivsta, Norrtälje o Åkersberga o så några innerstadsfolk etc....
Väldigt trevligt o väldigt god mat.
Jag och bilstölds larmet avlevererades hemma på trappen för ca 15 minuter sedan.
Det måste vi göra om!