Stockholmare!

Jag kom precis hem från paris, jobbar imorgon så pass att jag hinner inte till 18.30. Dessutom har jag inte riktigt löst hundfrågan men jag bor nära så kanske kikar förbi på en drink eller likn!

Självklart - det förstår jag absolut! :)

Jag ska ringa till Grappa nu när dom öppnar vid 15 och kolla om vi kan lägga till några på vårt bord! Vill du att jag ska kolla om en plats till dig då? :) Annars som sagt är jag nästan säker på att drop-in går precis lika bra. Men om man ska åka en bit och vill vara säker!

Jag kom precis hem från paris, jobbar imorgon så pass att jag hinner inte till 18.30. Dessutom har jag inte riktigt löst hundfrågan men jag bor nära så kanske kikar förbi på en drink eller likn!

Du är sååååå välkommen om du hinner! Vi hänger väl där några timmar gissar jag på! :)

Jag kan eventuellt tänka mig en buketräff! Är i Sverige rätt sporadiskt så det beror lite på om det passar.

Är högst ohärlig, svär lite för mycket, och kan antingen prata massvis eller ingenting alls beroende på dagsform och humör.

Ps. Gillar gin och tonic.

Jag vill också träffas!

Tillhör också skaran som är under 30. Är nog lite ohärlig jag med. Gillar inte gin och tonic men gillar niphredil! Är bittert lagd och gillar cocktails.

Jag ska ringa till Grappa nu när dom öppnar vid 15 och kolla om vi kan lägga till några på vårt bord! Vill du att jag ska kolla om en plats till dig då? :) Annars som sagt är jag nästan säker på att drop-in går precis lika bra. Men om man ska åka en bit och vill vara säker!

Åh jag såg inte detta inlägg :( Så fint av dig, tack snälla!
Jag hamnade på söder hela dagen och kvällen tillslut. Hoppas ni hade jättekul på träffen!!

Tja vi andra tog oss dit från såväl Knivsta, Norrtälje o Åkersberga o så några innerstadsfolk etc....
Väldigt trevligt o väldigt god mat.
Jag och bilstölds larmet avlevererades hemma på trappen för ca 15 minuter sedan.

Det måste vi göra om!

Jag menade inte träffen ni hade nu dock.

Tja vi andra tog oss dit från såväl Knivsta, Norrtälje o Åkersberga o så några innerstadsfolk etc....
Väldigt trevligt o väldigt god mat.
Jag och bilstölds larmet avlevererades hemma på trappen för ca 15 minuter sedan.

Det måste vi göra om!

Det tycker jag! Jag hade himla trevligt igår, och är så glad och tacksam för att så många kom! :)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka