Tyvärr inte.@Inte_Ung råkar väl inte vara här uppe nu i helgen?
Men tack för att du tänkte på mig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tyvärr inte.@Inte_Ung råkar väl inte vara här uppe nu i helgen?
Attans!Tyvärr inte.
Men tack för att du tänkte på mig.
Starcraft sa nej ovan.Just nu alltså:
KattisL
Karminnie
starcraft
Messy
Cattis_E
bengall
@bengall Har du koll på nån annan sthlmare vi borde tagga? Som kan vilja komma?
Tulip har iaf inte tid vet jag :/
Nej, jag har nog tappat kontakten med alla stockholmare här på Buke.Just nu alltså:
KattisL
Karminnie
starcraft
Messy
Cattis_E
bengall
@bengall Har du koll på nån annan sthlmare vi borde tagga? Som kan vilja komma?
Tulip har iaf inte tid vet jag :/
Kul!Jag hänger gärna på.
18 blir bra. Någon uteservering är väl trevligt men frågan är var det finns plats?@Karminnie
@stjarnhimmel
@KattisL
@Messy (jobbade väl till 19?)
@Cattis_E
@bengall
Men nu behöver vi en plats!
Och en tid. 18.00?
På Mosebacke kan man bara boka bord inomhus av vad jag förstår, utomhusplatserna är i mån av plats. Så antingen chansar vi med risk att vi får vänta på bord ett tag, väljer att boka inomhus (om det finns ledigt) eller så kollar vi på något annat.18 blir bra. Någon uteservering är väl trevligt men frågan är var det finns plats?
Båda dom är bra för mig. Vi får väl vänta lite i värsta fall.På Mosebacke kan man bara boka bord inomhus av vad jag förstår, utomhusplatserna är i mån av plats. Så antingen chansar vi med risk att vi får vänta på bord ett tag, väljer att boka inomhus (om det finns ledigt) eller så kollar vi på något annat.
Piren bar & restaurang (http://www.piren-bar.se/) på Hornsbergs strand är också trevligt!
Vad tycker ni?![]()
Verkar lite ouppstyrt och vi ligger efter i dagsplaneringen tyvärr Bengall och jag.Båda dom är bra för mig. Vi får väl vänta lite i värsta fall.
Den som kommer först får väl börja köa efter bord
Annars om man vill boka bord får man ju sitta inomhus oftastVerkar lite ouppstyrt och vi ligger efter i dagsplaneringen tyvärr Bengall och jag.
Piren såg ju trevlig ut. Men om det är fullt där- finns der många ställen i närheten?På Mosebacke kan man bara boka bord inomhus av vad jag förstår, utomhusplatserna är i mån av plats. Så antingen chansar vi med risk att vi får vänta på bord ett tag, väljer att boka inomhus (om det finns ledigt) eller så kollar vi på något annat.
Piren bar & restaurang (http://www.piren-bar.se/) på Hornsbergs strand är också trevligt!
Vad tycker ni?![]()
Piren såg ju trevlig ut. Men om det är fullt där- finns der många ställen i närheten?
jag såg att på Piren kan man inte boka utomhus