Stockholmare!

Så tänker att det kanske blir enklare om vi bara spontanar?
Om man spontanar så brukar uppslutningen bli dålig.
Jag dricker inte drinkar utan kör bil, så jag vill äta god mat och snacka skit.
Men vi kanske skall sikta på något mindre centralt och mera matinriktat?
Helst där man lätt kan ställa en bil utanför för mig och Vallhund.

Hej hörrni!

Vad säger ni om att skippa middagen, och bara köra lite drinkar? Jag inväntar fortfarande svar från några ställen med bordreservationer men det tar lite tid för dom. Sen kanske man kan hålla det lite mer spontant? Har ändrat antalet gäster några gånger :D Så tänker att det kanske blir enklare om vi bara spontanar? :) Vad tror ni? Eller vill ni gärna käka?
Spontanträff för drinkar skulle kunna vara intressant om jag bodde inom gångavstånd, typ 2 - 3 kvarter, vilket jag uppenbarligen inte gör. Skall jag anstränga mig för att ta mig någonstans skall det vara värt det, typ god mat o dryck i trevligt sällskap, på ett ställe där ljudnivån är sådan att man kan föra ett eller flera samtal runt bordet.

Spontanträff för drinkar skulle kunna vara intressant om jag bodde inom gångavstånd, typ 2 - 3 kvarter, vilket jag uppenbarligen inte gör. Skall jag anstränga mig för att ta mig någonstans skall det vara värt det, typ god mat o dryck i trevligt sällskap, på ett ställe där ljudnivån är sådan att man kan föra ett eller flera samtal runt bordet.

Jag gör mitt bästa :D Det är svårt med bordsbokningar, men jag kämpar vidare.

Ni som vill äta och inte redan har mailat mig, gör gärna det! Det är lite svårt att hålla koll på avhopp och påhopp i tråden så det skulle vara toppen om alla som är säkra på att det ska gå vill maila :) Jag har fått in 7 anmälningar via PM hittills! Så jag försöker hitta ett bord till 8 personer såvida inte fler PM trillar in! :) (Ni som redan skickat PM behöver inte göra det igen såklart)

Jag gör mitt bästa :D Det är svårt med bordsbokningar, men jag kämpar vidare.

Ni som vill äta och inte redan har mailat mig, gör gärna det! Det är lite svårt att hålla koll på avhopp och påhopp i tråden så det skulle vara toppen om alla som är säkra på att det ska gå vill maila :) Jag har fått in 7 anmälningar via PM hittills! Så jag försöker hitta ett bord till 8 personer såvida inte fler PM trillar in! :) (Ni som redan skickat PM behöver inte göra det igen såklart)

När jag ringde Blecktornskällaren förut så hade de plats för åtta. Kanske bra att safea och boka? Så kan vi avboka om vi hittar något bättre.

När jag ringde Blecktornskällaren förut så hade de plats för åtta. Kanske bra att sades och boka? Så kan vi avboka om vi hittar något bättre.

Jag hann precis boka på Grappa Matsal & Bar i Vasastan :laugh: 18.30 för 8 personer! Har bara varit där en gång så jag minns inte hur maten var. Men då har vi en plats iaf? Har kollat ca 10 ställen innan som har fullt, eller att man kan boka typ kl. 16 :meh:

Härliga gäng! Nu är det bokat på Grappa Matsal & Bar i Vasastan kl. 18.30 för 8 personer! Ni som skickat PM har med andra ord garanterad plats, ni andra kommer med största sannolikhet få plats ändå! Det är en ganska lugnt ställe vad jag minns och nu när jag bokade verkade de ha massor av platser kvar :)

Jag ska på födelsedagsfest ikväll och på hundträff i morgon fm så jag kommer inte kunna vara så aktiv här. Men ring eller messa gärna om det är något ni som fått mitt nummer på PM!

Hoppas vi ses i morgon! Fråga efter bordet som är bokat i namnet "Sandra" :)

Ha det så kul allihopa!!! :)
Ser att min inlägg ser lite konstigt ut men det är för sent att ändra
Det är alltså inte jag som har bokat utan Singoalla. Det vet ju alla men jag vill i alla fall skriva ut det så att det inte blir något konstigt missförstånd :)
Och som sagt - HA KUL!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka