Stockholmare!

Okej gänget, vi börjar med tisdag 21 november. @Hippocampus tipsade om Koh Phangan på Söder. Vad säger ni om det, det vore väl himla trevligt? Så kan vi låtsas att vi är på minisemester :p Kring 18.00?

Ny lista:

Jag vill följa med på tisdag 21 november, Singo - boka bord åt mig!
Singoalla

Singoalla
Zaga

Under förutsättning att det är lördag 21 november :D

Okej gänget, vi börjar med tisdag 21 november. @Hippocampus tipsade om Koh Phangan på Söder. Vad säger ni om det, det vore väl himla trevligt? Så kan vi låtsas att vi är på minisemester :p Kring 18.00?

Ny lista:

Singoalla
Är det inte väldigt hög ljudvolym just på Koh Phangan?

Uh, under förutsättning att min dementa morsa kan tänka sig att stanna kvar på sjukhuset i helgen :meh: vore det ju roligt att träffa lite folk.

Jag vill följa med på LÖRDAG 21 november, Singo - boka bord åt mig!
Singoalla
Zaga
starcraft
Glooper
Stereo

Hej!

Jag såg inte den här tråden nu så hoppar kanske in lite sent, men det skulle vara jättespännande att hänga med på en buketräff någon gång. Ni vet nog inte vem jag är, jag var aktiv en del på ungdom för massa år sedan och nu är jag en såndär som mest smyger runt här och läser vad andra skriver :D

Superkort om mig: 25 år, rätt nördig, dansar på fritiden. Brukar nog inte betraktas som alltför farlig iaf ;)

Just nu ligger jag hemma sjuk så vågar inte hoppas att jag är frisk nog att hänga med på lördag, men nästa lördag kanske jag kan komma förbi en stund beroende på när min föreställning slutar. Och i värsta fall hoppas jag att det blir fler tillfällen :)

Och om det här mest låter flummigt så skyller jag på febern!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka