Det roliga är om man träffar på någon på träffen som man redan känner!
Men inte visste att de hänger här!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det roliga är om man träffar på någon på träffen som man redan känner!
Gud, nu fick jag ångest. Kan hända att jag fegar ur.
Haha, NEJ! Se det som en chans att träffa lite nytt härligt folk! Livet handlar om att våga!![]()
Men tänk om alla är asroliga här och små tysta ostron i verkligheten. Been there...
Eller det motsatta!Men tänk om alla är asroliga här och små tysta ostron i verkligheten. Been there...
Det roliga är ju om man träffar någon som man haft häftiga diskussioner med här..
![]()
![]()
Det roliga är ju om man träffar någon som man haft häftiga diskussioner med här..
![]()
![]()
Haha, om jag har haft häftiga diskussioner med någon så kommer jag inte komma ihåg dens alias i alla fallDet var nog några år sedan nu som jag gav mig in i någon sådan diskussion. Nu för tiden piper jag iväg när det hettar till
![]()
Varför då? Ren nyfikenhet, för min del behöver inte häftiga diskussioner ha något som helst samband med hur man fungerar att umgås på ett personligt plan. Jag kan ha rejäla diskussioner med mina närmsta vänner då vi har olika åsikter om saker, jag kan till och med tycka att deras synsätt är helt befängda. Det påverkar inte vår vänskapsrelation det minsta.![]()
Vi kan ju alltid prata hund!Och jag tänkte precis skriva att jag kanske kan vara med den 28:e, nu vet jag inte om jag vill längre, då jag bor, jobbar och lever häst med hästnördar och tycker det är skönt att komma iväg och prata annat emellanåt.![]()
Men näjje! Du är en av dem jag ser mest fram emot att träffa ju!Gud, nu fick jag ångest. Kan hända att jag fegar ur.
Jag har träffat Singoalla en gång (eller fler?) i Västervik och nej, hon är inte tyst eller tråkig.Men tänk om alla är asroliga här och små tysta ostron i verkligheten. Been there...
Jag har träffat Singoalla en gång (eller fler?) i Västervik och nej, hon är inte tyst eller tråkig.