Stockholmare!

Lördag 21 november
TygerTyger
Starcraft
Zaga
Glooper
Singoalla
Reykjavik
BornAgain
Lobelia

Lördag 28 november
tornblomma
Aliche
Hyacinth
TygerTyger
stjarnhimmel
hier
Skywalker
Manza
Inte_Ung
Tonto
Singoalla
Reykjavik
BornAgain
Lobelia

Ser ut att bli ett helt gäng! Vad säger ni som kan nu på lördag 21 december, ska vi köra? Jag går gärna båda datumen. Tänkte att det är några av er som enbart kunde då typ @Zaga @starcraft @Glooper Så skulle vi kunna ha en liten träff då. @BornAgain @Reykjavik och @TygerTyger ni kan få välja om ni vill gå på den ena eller den andra, eller båda om båda blir av! Tänker jag :)

Det roliga är ju om man träffar någon som man haft häftiga diskussioner med här..
:laugh: :o

Haha, om jag har haft häftiga diskussioner med någon så kommer jag inte komma ihåg dens alias i alla fall :laugh: Det var nog några år sedan nu som jag gav mig in i någon sådan diskussion. Nu för tiden piper jag iväg när det hettar till :D

Det roliga är ju om man träffar någon som man haft häftiga diskussioner med här..
:laugh: :o

Haha, om jag har haft häftiga diskussioner med någon så kommer jag inte komma ihåg dens alias i alla fall :laugh: Det var nog några år sedan nu som jag gav mig in i någon sådan diskussion. Nu för tiden piper jag iväg när det hettar till :D

Varför då? Ren nyfikenhet, för min del behöver inte häftiga diskussioner ha något som helst samband med hur man fungerar att umgås på ett personligt plan. Jag kan ha rejäla diskussioner med mina närmsta vänner då vi har olika åsikter om saker, jag kan till och med tycka att deras synsätt är helt befängda. Det påverkar inte vår vänskapsrelation det minsta. :)

Varför då? Ren nyfikenhet, för min del behöver inte häftiga diskussioner ha något som helst samband med hur man fungerar att umgås på ett personligt plan. Jag kan ha rejäla diskussioner med mina närmsta vänner då vi har olika åsikter om saker, jag kan till och med tycka att deras synsätt är helt befängda. Det påverkar inte vår vänskapsrelation det minsta. :)

Jag diskuterar så mycket irl :) Så det är därför jag inte gör det på internet längre. Jag läser statsvetenskap och har många runtom mig som är politiskt engagerade, så det hettar till som det är ibland :D Så slipper jag diskutera känsliga ämnen som lätt leder till hetta i mitt internetliv så är jag bara tacksam :D

Sedan kan jag hålla med om att rejäla diskussioner inte behöver påverka ens vänskap det minsta, men det beror lite på vad det är! Jag har pratat med folk som anser att psykisk sjukdom är påhitt och att folk bara måste "rycka upp sig", och som nära anhörig till psykiskt sjuk så har jag klippt då om jag inte känt att jag nått fram! Eller om någon av mina vänner skulle tycka att alla invandrare är terrorister, stå och hålla upp plakat med orden "det finns en snara för varje chef" osv osv så ja, då hade det påverkat vänskapen :D Men inom de "rimliga gränserna" för olika åsikter så diskuterar jag mer än gärna!

Lördag 21 november
TygerTyger
Starcraft
Zaga
Glooper
Singoalla
Reykjavik
BornAgain
Lobelia

Lördag 28 november
tornblomma
Aliche