Stockholm horse show 2008

Status
Stängd för vidare inlägg.

gaski

Trådstartare
Vilka ska dit? Vilka dag/dagar ska ni? Vad ska ni shoppa? :D

Jag funderar på att fara men det verkar som at det bara är 1 nr med islandshästar? Men jag vill mest fara dit för att handla. Hur är det, kan man bara gå in i annexet om man bara har biljett för en viss föreställning? eller gäller det bara den dagen som föreställningen är? Eller kan man bara köpa biljett för att gå in på annexet?

Sv: Stockholm horse show 2008

Bara du har biljett till en föreställning kan du komma in på annexet när du vill (hela helgen). Kom så kan vi träffas ;)

Jag skall shoppelishoppa! Ett glitteriglam pannband vill jag ha, och hm...Ett schabrak kanske? Det var det jag kom på nu:o Jag var tydligen inte så girig som jag trodde.

Och klart jag skall se föreställningarna, vilka vet jag inte ännu. Men defenitivt islandshästtävlingen blir det.

Jag vill köpa för MKT saker :angel:

*Röda transportskydd
*Rött regntäcke
*Schabrak/vojlock
*Röd grimma
*Redgrimma + rep
*Lätta ball boots (ca 170 gram)
*Finträns
*Balandspö

eh. vadå mkt, jag tror ja måste stortera lite ur min lista :angel:

Jag fick funktionärsmailet om Globen idag!
Jobbar där to-sönd.
Shoppa? hmm, det lär ju bli endel som vanligt. Boxskylt till Gná och Sól står i alla fall på listan.

/Malin

Har iofs ingen islänning men det där var ju ingenting :p

Ska Ellen tävla iår också?

Senast ändrad:

Ellen?
Childeric-Ellen? Hon tävlade inte förra året, men red i showen på sin Birkir.

/Malin

ah okej, viste inte om det var tävling eller ej för just då hon red så var det JAG som satt och vaktade 13 sadlar samt besvarade frågor så gott jag kunde. :p
(Älskar sadlarna så det var inte allt för svåra frågor jag fick, lät som om jag var en av de anställda :angel:)

haha, jag fick hem min Childeric på Globen för 4 år sedan. Älskar dom och pratar och hälsar jämt på Ellen (som är fantastiskt trevlig) på Globen och på tävlingar.

/Malin

Ska dit fredag och lördag. Självklart ska det handlas, nytt mörkblått transporttäcke, mörkblå grimma, nytt regntäcke, schabrak, ridskor och mest trodligt ett träns :) Sedan vill jag köpa något grått schabrak med en grå matchande jacka.. :p

Det skall du göra direkt i morgon om Ni är många som ska gå för jag hade svårt att få biljetter när jag bokade i slutet av augusti. Iofs bara till dressyr specialen men ändå han som satt på andra sidan glaset sa det att det var en oehörd åtgång i år av biljetter. :eek:

Jag vill också dit bara för att shoppa lite tycker faktiskt man ser bättre sen på TV:D

Å där är de gratis å kolla=)=)

Sen är de så lite islandshästar så då får de va=)

Kanske man kan samåka med några blir ju billigare då=)

Jag bor i västerås och kan ta med mig 4 st i min bil jag har combi= bra utrymme för shopping:D

Tävlingen för islandshästarna är så jävla sjukt därinne, man ryser så man får gåshud. Det går inte att jämföra stämningen på TV och IRL. Inte en chans, men det är vad jag tycker:p!

Jag som har dålig syn ser inte så bra jag ser lite häsatr som töltar om kring men så mkt mer än så är det inte.. Om man inte ska sitta på första raden och vem har råd med de=)=)

Nä jag lägger hellre pengarna på shoppingen:D

Sen är ju jag inte så där superintresserad av tävlingar överlag varken å utöva själv eller se andra tävlar=)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 436
Senast: KesoNeso
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Är i någon slags fas. Det är egentligen bra och absolut livsnödvändigt men också ibland superjobbigt. Drabbas av insikter som verkligen...
Svar
0
· Visningar
337
Senast: miumiu
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 161
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
9 10 11
Svar
219
· Visningar
9 616
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Akvarietråden V