sto efter Montgomery

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare hoppla
  • Startdatum Startdatum
H

hoppla

Hej!
Jag har precis köpt ett sto efter Montgomery. Nu undrar jag om det är någon mer som har det och som vill berätta nåt? Eller som vet nåt om Montgomery för övrigt. Vet bara att han har placeringar i 1.40. Passar samtidigt på att fråga hur jag kollar upp ifall mitt stos mamma verkligen har de placeringar osm ägaren påstod?

Sv: sto efter Montgomery

Ang stoet, så maila asvh, och begär dem!
Angående Montgomery, så går han numera svår internationell hoppning. Han heter numera Eurocommerce Piacenza.
Han har gått runt bland olika ryttare troligen efter sponsorns behag! ;)
Åtminstone har han ridits av Wim Schroeder, Tom Brinkman, och fransyskan Virginie Simon.
Montgomery verkar inte i aveln, då han inte är godkänd någon annanstans än i asvh.
mvh

Sv: sto efter Montgomery

Cheran, jag hittar inget där hur man söker före 1997...
För övrigt, tack så mkt... Ska maila till dem och se om jag blivit lurad eller inte... :smirk:

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 487
Senast: ildiko
·
Avel Hej!! Jag behöver er hjälp. Det är mitt första år i avel och jag känner att jag har noll koll men många här verkar ha stenkoll. Jag...
Svar
1
· Visningar
617
Senast: Shaggy
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 292
Senast: lizzie
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 816
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Leksak som belöning
  • Barmarksdrag/canicross