Stiletts nya vovve

C

Cheswick

För det första:
Fy för ända in i he...te vad svårt det är att rita hundar! Man brukar ju säga att hästar är något av det svåraste som finns att teckna - men det är FEL!!!

Nåja, det blev en riktigt söt vovve, fast kanske inte så likt...
Hund

:banana:

nämen hon är ju jättelik!! va fiiiiiiiiin :-)
tack. va kul att se ngn annan än sig själv teckna!

Tack!
Fast med lik menar jag det där glada, valpiga, oskyldiga uttrycket hon har. Det skulle jag vilja kunna fånga!

du har lyckats fånga hennes milda fina ögon!

Det är jättesvårt att teckna hundar. Hästar är mkt lättare!
(Tycker jag)

Jag provar gärna, fast jag kan inte sätta igång förrän ikväll. - Dumt irriterande tråkigt arbete väntar på mig :o

Jag provar gärna, fast jag kan inte sätta igång förrän ikväll. - Dumt irriterande tråkigt arbete väntar på mig :o
Ah, va härligt..
Då slipper du iaf rita päls. *S*
Ska bara leta upp ett par bilder du kan välja mellan..

men gud va duktig du är!!!
om du någon gång känner för å hinner får du gärna måla min vovva med!! ;)
kollade in din hemsida..massa fina bilder ju!!

Oj stackare nu får du att göra ser jag... nu får nog ta betalt annars blir du överhopad av teckningsjobb! Nu har du ju tränat och bevisat att du kan VISST teckna hundar. Grymt snygg teckning. :)

Tack alla, vad snälla ni är!

Nej, nu ska jag först rita Lipps fina hund så får vi se sen.

Jag klarar nog inte av att ta betalt för teckningar, för då låser det sig direkt. Försökte en gång och resultatet blev synnerligen pinsamt...

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 537
Senast: fixi
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 143
Senast: Hermelin
·
Hundhälsa Hej! Jag har en unghund på 15mån som sen en tid tillbaka börjat lyfta upp höger fram tass väldigt ofta, trodde först att det hade att...
Svar
0
· Visningar
431
Senast: Redfox
·
Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
1 448
Senast: Viva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka