Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Fast motivet var mycket tacksamt! Han har verkligen cool blick och fina former! Sen blir det ju bättre om man lägger ner mycket jobb - den här bilden tog nog tre timmar att göra.
Wow! Jätte fina bilder
Såg att det var många som ville ha sina vovvar teckande Men om du någongång vill träna på att rita en pudel så kan du få träna på mitt monster
nej han är en mellanpudel!
jag gillar alla pudlar men storpudlar väcker trevliga minnen Jag har tillbringat flera somras hos mormor o morfar på landet och deras grannes föräldrar kom dit varje år från Holland och tog med sig sin vackra storpudeltik Belle! Jag var överlycklig när jag fick promenera med henne och vara hundvakt när de skulle bort över dagen! Det var hon som fick mig och min familj att inse hur fina och kloka pudlar är Sen så har de ju den utmärkta egenskapen att kunna fungera med allergiker, och med en allergisk lillebror och pappa så är det väldigt tur :smirk: ( annars hade de fått flytta ut till vedbon eller något )
Ä MEN DRA ÅT SKOOOGEN!!! Fan va duktig du e å rita! Jag som varit uppi detta monster i snart 3 år ser att du VERKLIGEN fångat hans personlighet. Den där lite "I don´t care-blicken"
E så himla impad!
--TACK!-
Precis - pudlar funkar med allergiker och dessutom är de fräsha hundar! Gillar inte så mycket äckel och gegga och bajs och sånt! Kloka och snälla är dom också.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.