Stiletts nya vovve

Nu har jag ritat din jättevackra hund! - Om du inte visste det innan kan jag berätta att han har MÅNGA FLÄCKAR!!!! :D :crazy: :D
Diesel

Förresten - heter han Diesel egentligen? Eller vilken hund var det som hette det? Nu blir jag förvirrad...

Det måste jag säga vara bland det bästa jag sett :bow: Jag ser att du måste ställa ut dina hundbilder på Stora Stockholmsutställningen 2004! :banana:

:p

Fast motivet var mycket tacksamt! Han har verkligen cool blick och fina former! Sen blir det ju bättre om man lägger ner mycket jobb - den här bilden tog nog tre timmar att göra.

Wow! Jätte fina bilder ;)
Såg att det var många som ville ha sina vovvar teckande :) Men om du någongång vill träna på att rita en pudel så kan du få träna på mitt monster ;)

Nähä du, det vågar jag INTE!!! Blir ju lite futtigt också att komma dit med två blyertsteckningar bara! :D

Vilken fin hund du har! Jag har en precis likadan! :love:

Nästa projekt får bli Deans ridgeback, fast det får nog dröja några dagar. Jag börjar få kramp i högerhanden...

Om jag ska teckna en pudel får det nog bli en huvudbild för jag klarar inte av att rita så mycket "krullor"!

Fina! Han ser busig ut! Fast han kanske inte är en storpudel ändå? Jag trodde det efter den första bilden. Jag har iaf en stor.

nej han är en mellanpudel!
jag gillar alla pudlar men storpudlar väcker trevliga minnen ;) Jag har tillbringat flera somras hos mormor o morfar på landet och deras grannes föräldrar kom dit varje år från Holland och tog med sig sin vackra storpudeltik Belle! Jag var överlycklig när jag fick promenera med henne och vara hundvakt när de skulle bort över dagen! Det var hon som fick mig och min familj att inse hur fina och kloka pudlar är :) Sen så har de ju den utmärkta egenskapen att kunna fungera med allergiker, och med en allergisk lillebror och pappa så är det väldigt tur :smirk: ( annars hade de fått flytta ut till vedbon eller något :) )

Gud så duktig du var att rita av en GD!! :bow: :love:

Jag har en 10 veckor gammal bebis här hemma som har massa fina kort att välja mellan om du känner för det :angel:

Ä MEN DRA ÅT SKOOOGEN!!! Fan va duktig du e å rita! Jag som varit uppi detta monster i snart 3 år ser att du VERKLIGEN fångat hans personlighet. Den där lite "I don´t care-blicken"
E så himla impad!
--TACK!-

PS, jo han heter Diesel. Du har helt rätt DS

SHIT!!! asså..du är verkligen dö duktig!!!
skulle med vilja kunna måla så bra... :bump:

sätter in någon bild på kira om du skulle få lite tid över ;)

Kira

Shit vad du var duktig, så himla imponerad :eek: :)

Jag ser fram emot bilden på Nixon :)

skulle med vilja kunna måla så bra...

Ett bra tips för den som vill teckna:

Bok: Edwards, B. Teckna med högra hjärnhalvan.

Låna boken på bibblan, GÖR alla övningarna - fuska inte! Man lär sig rita det man "ser" - inte det man "vet". Helt fantastiskt intressant!

Precis - pudlar funkar med allergiker och dessutom är de fräsha hundar! Gillar inte så mycket äckel och gegga och bajs och sånt! Kloka och snälla är dom också.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 537
Senast: fixi
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 143
Senast: Hermelin
·
Hundhälsa Hej! Jag har en unghund på 15mån som sen en tid tillbaka börjat lyfta upp höger fram tass väldigt ofta, trodde först att det hade att...
Svar
0
· Visningar
431
Senast: Redfox
·
Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
1 448
Senast: Viva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Gravid som "äldre"
  • Barn som inte sover
  • Textilåtervinning

Hund, Katt, Andra Djur