Stiletts nya vovve

Nej jag vet! Tänk vilken lycka när jag upptänkte att vovven till och med var fjompigare med smut etc. än jag själv :smirk:

Hejsan! Efter Deans ridgeback skulle det vara kul om du tecknade min f.d hund Pepsi om du vill och har tid. :)
Här är en bild ifall att, ögonen blänker lite dock..

[bild]http://album.lunarstorm.se/fullsize/EE9/{EE9140EC-9D4C-4268-AEF0-457343439BFA}.jpg[/bild]

:cry: :cry: det funkar inte :cry:

Hej du!!
Gud så bra du är på att rita! Grand Danion (kommer inte ihåg hur man stavar) var urläcker!
Om du hinner någon gång i tiden så får du så gärna så rita av min vovve!! :smirk:.

Diva

Förstår om du har mycket att göra, orkar du inte så strunta i det! :banana:

Hur går det för dig? Har du börjat med bilden på Nixon?

Jag är sååååå nyfiken :D :bump:

har precis köpt en bok som heter teckan djur..minns inte vem som skrivit den..
men den verkar bra..men ibland fuskar man ju lite..orkar inte göra alla övningar :o kanske måste börja göra det ;)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 537
Senast: fixi
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 143
Senast: Hermelin
·
Hundhälsa Hej! Jag har en unghund på 15mån som sen en tid tillbaka börjat lyfta upp höger fram tass väldigt ofta, trodde först att det hade att...
Svar
0
· Visningar
431
Senast: Redfox
·
Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
1 448
Senast: Viva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka