STC:s hemsida

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Midnattssol
  • Startdatum Startdatum
M

Midnattssol

På hästinfo-sidan kunde man ju förut klicka upp så man fick se fem generationer, har de ändrat på det nu?
Kan inte se att man kan klicka nånstans så man får upp ytterligare ett par led. Eller är det bara jag som blivit glömsk och inte minns hur man gör?

Sv: STC:s hemsida

MAn klickar väl bara på den häst man vill se mer av t ex pappan? det funkar kanske inte på vissa hingstar pga att det är sperma import el annat så de finns inte i systemet

Det verkar som om funktionen 5 generationer har utgått.

För den finns inte på mina kusar heller.

Så synd!:(

Visst kan man klicka på den man vill se mer av, men det är ju mycket smidigare att ha allt framför sig på en gång!
Jag lyckas alltid förvilla mig, så till sist vet jag inte vems mor/far det är jag tittar på.

Så synd!:(

Visst kan man klicka på den man vill se mer av, men det är ju mycket smidigare att ha allt framför sig på en gång!
Jag lyckas alltid förvilla mig, så till sist vet jag inte vems mor/far det är jag tittar på.
blodbanken.nu kan du se upp till 8 generationer.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
680
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 891
Senast: Derivata
·
Hästvård Tänkte höra om ni har några kloka råd. Shettisen vi lånar fick kolik i går. Var rätt dålig när veterinären kom men svarade bra på...
Svar
2
· Visningar
582
Senast: Kristall10
·
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
6 834
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar