Trolla
Trådstartare
För några år sedan, men 4 v kvar till förlossning så kom jag på min man med att sitta på olika dejtingsidor, det fanns mängder med olika konversationer på hans Facebook från många olika kvinnor, vissa (fd) bekanta till oss båda!!!
Jag blev, såklart, arg ledsen o besviken, dock ficka jag bara lama förklaringar... Han försökte skylla det på mig, jag va ju " gravid o tråkig"!
Jag hittade en egen lägenhet och flyttade ut 3 dagar efter förlossningen..
De kommande månaderna var han som en ny människa! Det hela slutade med att vi bestämde oss för att glömma det förflutna och gå vidare!
Allt har gått bra, tycker jag iaf!
Dock fick jag ett meddelande på Facebook idag... Han finns ännu en gång på dejtingsidor o utger sig för att söka kvinnor...
Jag ORKAR inte.....................
Jag blev, såklart, arg ledsen o besviken, dock ficka jag bara lama förklaringar... Han försökte skylla det på mig, jag va ju " gravid o tråkig"!
Jag hittade en egen lägenhet och flyttade ut 3 dagar efter förlossningen..
De kommande månaderna var han som en ny människa! Det hela slutade med att vi bestämde oss för att glömma det förflutna och gå vidare!
Allt har gått bra, tycker jag iaf!
Dock fick jag ett meddelande på Facebook idag... Han finns ännu en gång på dejtingsidor o utger sig för att söka kvinnor...
Jag ORKAR inte.....................