Stamhjälp igen...

diamonia

Trådstartare
Vad tycker ni om de här stammarna på två stoföl?

x Revan (helbror till Relevant)-Donnerhall-Pik Bube

x Landor S-Espri

*Nu behöver jag en kompis till mitt stoföl :angel: :angel: , "husse" kommer inte gilla det...*

Sv: Stamhjälp igen...

Hej!

Trevliga stammar! Revan är en mycket bra hingst. Jag har sett flera föl efter honom i Tyskland, han passar dessutom bra på Donnerhall ston ;) . Om inte jag minns fel blev Revan "Hauptpremiesieger" 2003, sin årgångs bästa hingst - både sett tills hans egna prestationer samt hans fina första fölårgång.

Landor S - Espri, mums! Var har du hittat dessa föl?

Mvh / A

Sv: Stamhjälp igen...

Som Anders säger - mycket trevliga stammar!!

Men vad vill ni ha dem till? Den ena är ju hoppstammad och den andra dresyrstammad. Kan nog tänka mig att Landor S-en rör sig bra men jag är inte lika säker på att den första hoppa lika bra!

Vad är det mer bakom Espri? Var en kanonfin fölunge i final i Verden i år e Landor S - Escudo! Den rörde sig fantastiskt elastiskt.

/C

Senast ändrad:

Liknande trådar

Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 896
Senast: geting
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 902
Senast: lizzie
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 669
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 391
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Annonsera mera hundar 2