Stallfrågor

millan10

Trådstartare
Hej.
Tycker det är så kul att rita i datorn så tänkte göra en ritning på mitt kanske framtida stall. ;)
Det jag undrar är vad ni tycker man ska ha i det?

1. Hade tänkt mig att en shettis och en c-ponny skulle kunna bo där, men är det en smart idé att lägga till två boxar till om man skaffar fler?

2. Tycker ni att man ska ha en shettisbox eller tycker ni att man lika gärna ska bygga en vanlig box?

3. Hur stor sadelkammare, foderkammare tror ni skulle räcka till fyra hästar?

4. Ska man ha en toalett? Finns det något annat som är bra att ha?

5. Hur tjocka ytterväggar och innerväggar ska man ha?

6. Något annat som är bra att veta. :)

Sv: Stallfrågor

Svarar på de två första.

1. Har man plats är det ju inget som hindrar att man har ytterligare boxar. Har man lust kan man ju hyra ut dem.

2. Tycker att man lika gärna kan bygga en normalstor box. Shettisboxar är ju bara användbara så länge man har en shettis eller häst av motsvarande storlek medan i en normalstor box kan du ha vilken häst som helst.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 057
Senast: Squie
·
Anläggning Hej på er alla! Nu vet jag inte om jag skriver i rätt ”avdelning” men hoppas det blir bra ändå. Jag har nyligen flyttat till en gård...
2
Svar
24
· Visningar
3 595
Senast: skogaliten
·
Katthälsa Mina små galenpannor är pigga och glada, bägge är nu kastrerade och i samband med kastreringen av den andra så tog vi bort fri tillgång...
Svar
16
· Visningar
1 228
Senast: Marvin
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 388

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka