Stallets hemlighet

Sv: Stallets hemlighet

får inte mitt att funka alls! när jag har sett "inledningen" när de far till landet, så står det att den ska ladda och sedan hör jag bara ljud ("har du bestämt dig för vilken häst du ska prova") och bilden försvinner helt.
har någon samma problem? hur löste ni det?
 
Sv: Stallets hemlighet

får inte mitt att funka alls! när jag har sett "inledningen" när de far till landet, så står det att den ska ladda och sedan hör jag bara ljud ("har du bestämt dig för vilken häst du ska prova") och bilden försvinner helt.
har någon samma problem? hur löste ni det?
Hände samma sak. När du startar upp själva spelet så ska du klicka på " Stäng av färgfiltret " så klickar du på " Starta spelet" så nu funkar de ^^. Men jag e fast på en sak. Jag har inte hittat kofoten. Hjälp mig tack. :(
 
Sv: Stallets hemlighet

Ja, kom på det innan jag läste ditt svar, tack ändå! Nu är min häst helt fulltränad, men hur kommer jag vidare? Är helt fast! Har inte sett till några hemligheter osv?! Vet tyvärr därför inget om någon kofot? Väldigt tacksam för svar, även från andra som har spelat detta spel!:bow:
 
Sv: Stallets hemlighet

Alltså, nu har jag spelat lite. Har hittat; nycklar, låst upp skåp, pratat med dem jag skulle, klarat drömmarna, fått de två hästarna till mitt stall. Och där tar det slut. Först fick jag se en film där "den blonda tjejen", Amanda och Marcus kommer överrens om att avslöja Robert, sedan kom jag bara till menyn?:confused: Gick tillbaka till spelet, och nu blinkar det bara på Roberts gård men jag hittar ingenting där. Är spelet slut nu eller? Tråkigt avslut isåfall.:crazy:
(Kofoten är förresten alldeles framför grinden (brevlådan) och ligger på marken!)
 
Sv: Stallets hemlighet

Vi har precis samma problem!!

Efter att vi har hittat hästarna och snokat på rogers kontor händer det att vi kommer tillbaka till menyn!!! :(

:bump:

Vi vann tävlingen igen men det hände inget:confused:

Vi förstår inte vad man ska göra, du kanske vet nu...:)
 
Sv: Stallets hemlighet

Hej :) Efter att de två hästarna har anlett till ditt stall så är spelet slut. Tråkigt slut jag vet men men :S
 
Sv: Stallets hemlighet

hej jag har ett problem jag har varit inne i roberts kontor och har lämnat den blodiga piskan. sen blinkar det bara på roberts gård och jag har fastnat där hur gör man??<3:love::confused::bump::banana:
 
Sv: Stallets hemlighet

jag har fastnat på gården där den förra ägaren bodde jag vet inte vad jag ska leta efter och det börjar bli lite irriterande kan någon hjälpa mig
 
Sv: Stallets hemlighet

Jag har oxå problem med spelet. När man sätter in skiva händer inget och när man går till min dator så finns inte ikonen där. Och när man trycker på läpp till program från cd så står det att den inte hittar nått program :( Vad ska jag göra?
 
Sv: Stallets hemlighet

jag har också varit med om det men det jag gjorde var att starta om spelet då funkar det :idea:
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
5 878
Senast: Gunnar
·
Kläder & Bli fin Helt sjukt! Jag och två kompisar ska på Mello i Eskilstuna i februari. Jag som inte ens vet var Eskilstuna ligger på kartan..... På...
2
Svar
31
· Visningar
2 267
Senast: kamomillo
·
Hästmänniskan Utifrån en artikelserie som finns i Tidiningen Ridsport funderar jag på det här med mobbing i stallet. Själv mobbades jag hårt i...
2
Svar
21
· Visningar
2 343
Juridik & Ekonomi Jag och sambon vill skriva testamente för att "reda ut" ett par saker. Men vi har ju absolut inte råd att ta hjälp av någon att skriva...
2
Svar
25
· Visningar
1 336
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp