Jo vissa män är så clueless.Jag blir ocksa trott pa hur manga tillsynes vettiga man vagrar ta till sig ett kvinnligt perspektiv, och faktiskt lyssna och tro pa deras erfarenheter.
Ett valigt simpelt exempel - haromkvallen var jag i taxi (uber) pa vag hem ganska sent pa kvallen (efter 11). Det var en mandag och jag var spiknykter. Kallpratar lite med taxichafforen, nar han sen fragar om jag ar pa vag hem till make och barn, pa ett sadar klassiskt oskyldigt satt.
Jag insag ju direkt vad han sysslade med, men pallde inte vara den kalla bitchen som satter ner foten utan svarade att jag inte var gift, varpa han fortsatter utfragningen och bland annat fragar om jag gar ut o dansar pa klubbar och aktivt letar efter en make.
Alla tjejer jag snackat med tycker det ar helt otroligt over gransen, medans ett antal killar/man mest menar att det inte ar sa farligt, det ar svart att bjuda ut tjejer, och kanske borde jag bara en ring?
HA. Som tur vad var uber pa min sida sedan jag anmalt handelsen.
Men ja, oviljan att vilja ta in och erkanna nagon annans perspektiv som jag upplever fran manga man ar.. frustrerande.
Mötte en på stan klockan 23 julhelgen när jag var ute och jagade Pokemon