ST Comfort värd att vänta på?

heland68

Trådstartare
När jag väl bestämde mig för att beställa en Comfort så visade det sig att leveranstiden skjuts upp på obestämd framtid. Vad säger ni som har provat, är den värd att vänta på eller är det bättre att satsa på ett annat bomlöst märke som man kan få genast? Man blir ju så otålig!

Sv: ST Comfort värd att vänta på?

Varför inte beställa den sadel som de har på förstasidan här istället då? Billigare och ser ut att vara nästan likadan:
http://www.stallvra.com/

Liknande trådar

Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och... 2 3
Svar
58
· Visningar
7 551
Senast: Ragdoll
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 611
Senast: Juli0a
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 944
Senast: Grazing
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 957
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Kattbilder #10
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈