SSHS Hopphästauktion 2014

Ja det kom igång sent omsider:).

Cruella af Oppeby e Cardento-Chapman 125.000:-

Men nu försvann ljudet igen:confused:
 
Jag var tvungen att titta upp vad de ropades in för förra året och blev förvånad över hur låga jag upplever priserna, dessa är ju ändå utvalda av duktiga personer för att vara lovande?
 
Ja, man undrar ju... Att Zorron blev så billig fattar jag inte. Känns inte som de hittar något tryck i budgivningen alls.
 
Texas Tornesch-Robin Z 180.000:-

Det går ju inte att säga att Royne inte kämpar för att få upp priset:p.
 
Det är ju rena fyndlådan! :crazy: Verkligen tråkigt att säljarna inte får ordentligt betalt för sina fina hästar...
 
  • Royne när han snackar är superbra! Men hur uttalar han siffror på engelska? Måste dra ur hörlurarna det går ju inte, det är som när någon sjunger falskt. Svengelska på ny nivå eller?
  • PRISERNA!?!? Lite skamligt när man vet vad bara kostnaden för att avla fram hästar som dessa är. Kanske själv kan dra ned och sitta i där nästa år om det inte är dyrare en så här... Vad är med dem?
 
Mon Cherie Montender-Stalypso, fick inte hoppa pga medicinering efter skada i boxen häromdagen. 130.000:-

En av mina favorithästar! Vacker som en dag och minsann att den kunde trava. Som dressyrryttare borde man kanske handla på hopphästauktionen. Blir billigare så...
 

Liknande trådar

Övr. Hund Varit fodervärd åt en hund i drygt 1.5 år. Nu skulle hon upp till uppfödaren och få valpar och då vi hamnat i diskussioner så vill han...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
8 066
Senast: Vicks
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 842
Senast: Raderad medlem 149639
·
Hästvård Man upphör ju aldrig att förvånas men vi måste också komma ihåg att det är handen som håller tygeln/tömmen som avgör hur bekväm hästen...
Svar
13
· Visningar
365
Senast: Corax
·
IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
398
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp