Sprintermästaren

PiperGarden

Trådstartare
Lite sent ute, men hur många ska besöka sommar-Halmstad? Jag är ju självklart där, dock bävar jag lite inför årets klänning-dag, då benen är lite bleka... :crazy:
Antar att jag hittar Solros med en vinflaska i slänten? ;)
Vilka andra?!!! :bump::bump:

Sv: Sprintermästaren

:D

Det bästa sällskap man kan ha!

Nu åker jag ju med brorsan och vänner. Jag har även lovat Hultman och Kihlström att vi ska sitta och samlyssna på Elvis Presley´s "In the Ghetto" -i min MP3- så att de kommer i rätt stämning inför tävlingarna..

Men jag kommer jättegärna och säger Hej! :love:

Nej, inte övergett, du får bara vänta lite. När finalen går finns jag i slänten! :banana: Men jag hinner nog inte till första försöket...

Fick precis ett PM från Hultman.
Han undrar om vi kan ta "I en sal på lasarettet" istället.

Runt min MP3 får vi plats allesammans så självklart måste vi boka in vart "Hejet" ska ske!:D

Då ska jag försöka hålla en plats på filten! :bump: Nån sprit kan du nog inte räkna med finns kvar... :angel:

Jag och anna a ska dit...
(Vi kom väl fram till att du kände anna från plönninge? Eller har jag drömt något nu igen?)

Klänningsdag?

Nä, det stämmer :D
Japp, jag kör som tradition klänning/kjol en dag om året på trav, vilket är sprintermästaren :) Måste leta fram brun utan sol... :o

:rofl: Tror jag ska ha liggandes. Låter som om du diskar duktigt!
/Linda som precis utfodrat Ballerina :D

Låter trevligt! Jag är där hela kvällen och kommer in överallt :D:angel:

Kan du möjligtvis ha en zigenarkjol på dig den enda kjoldagen som den här?
Någonting annat är det helt omöjligt för mig att gömmas i!:D

Jag vet att förr gällde kortet både för Åby, Axvalla och Halmstad. Men är det fortfarande så?

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 775
Senast: Lavinia
·
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 137
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 639
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 958
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar