Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vill betäcka min travare o satt då o fundera på om man måste regga henne samma som man gör på språngrulla med halvblod...? Om man måste, vart vänder ja mig??
Vad ska du betäcka med för hingst?
Om du tänker använda en halvblodshingst så ja då ska du registrera henne där. Om det är en travhingst så gäller lite annat och du bokar hingsten direkt istället. Då blir det bokningen som blir framtida underlag för den fölungen hos STC.
Hundavel & Ras
OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
Hästnyheter Å andra sidan måste de ju kolla starthistoriken om man ska kunna stoppa den här typen av stolpskott, eftersom de inte verkar ha eget förnuft
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.