*Spinoff* Livstil.....hur ser det ut hemma hos er?

lakrits

Trådstartare
Jag gjorde en tråd för några dagar sedan där jag frågade hur er livstil var i förhållande till erat westernintresse.
Efter att ha läst era svar så blev jag inspirerad till denna tråd...många av er berättade att erat hem också var westerninspirerat så snälla.......kan ni inte lägga in lite bilder så vi får se?

Jag lovar att lägga in här hemifrån men jag måste nog städa lite först :o:D

Sv: *Spinoff* Livstil.....hur ser det ut hemma hos er?

Hu!!! skicka in foton, pga mitt hästintresse är dammråttorna stora som elefanter och dessutom mycket aggresiva så de vågar inte sjutton jaga ut dom. :devil: Men visst finns det väl en del westerndekoration hemma, hattar, lasso, boots, tävlingshuvudlag osv ska ju förvaras någon stans så varför inte i vardagsrummet:angel:

Har du ingen snabeldrake som kan hjälpa dig?

Jo då snabeldrake har jag, men det är roligare att greja med hästarna:angel: Får väl se om jag lyckas pilla i kontakten nån dag och genast efter ta nåt foto. Kan vara så att jag jobbar lite för mycket mellan varven, sitter för tillfället på ett 13-timmars pass i arresten.

Hu!!! skicka in foton, pga mitt hästintresse är dammråttorna stora som elefanter och dessutom mycket aggresiva så de vågar inte sjutton jaga ut dom. :devil: Men visst finns det väl en del westerndekoration hemma, hattar, lasso, boots, tävlingshuvudlag osv ska ju förvaras någon stans så varför inte i vardagsrummet:angel:

:idea: får jag hänvisa till dig att jag inte är ensammen att ha det så där när någon ser lite förtvivlad ut när den har kommit in:rofl:

Ja..jag hoppas du pluggar in den nån dag så man får sig ett kik ;).
Men jag vet hur det är....den senaste tiden har de invaderat mitt hus också....

Det går aldeles utmärkt. Om du vill kan ni få göra studiebesök, kanske man kan ordna en bussresa så håller jag en guidad tur i hemmet och trädgården:rofl::rofl:

ska kolla med det lokala bussbolaget de kan behöva ha något att göra under sommaren när de inte kör skolungar. så kan vi ha varannan vecka hos varandra med guidad turer. kan lägga in artbestämning av ogräset i trädgården också:rofl::rofl:

Jag har långhåriga hundar...:cool:...jobbar heltid med en hel del +-tid...och så har jag hästarna...när jag kommer in i huset är det för att äta och vila lite och möjligen kika på tv en stund. Städar rätt sällan:o

Men, hemmet är inrett enkelt, mycket trä, mörkt kök och biffiga skinnmöbler i tv-rummet (oxblodsfärgade)...Får se om jag faller för lockelsen att ta någon bild framöver:crazy:

*kl*

Det låter som om vi får ta och bestämma en dag framöver där vi har städdag.....annars kanske det aldrig blir några bilder här :rofl:

Har satt mina batteri på laddning, ungarna har hjälps åt att bära ut de största dammråttorna idag så när jag vaknar i morgon eftermiddag (jobbar i natt oxå) ska jag försööka fota valda delar av hemmet. :cool:

Åh...vad duktiga ni är.
Jag är ledig onsdag och torsdag så då blir det kanske lite städning här också....hihi.
Men se....helt omöjligt blev det inte att få se lite bilder med andra ord.
Vi får hoppas fler får lite städnoja och kan med att fota :rofl:

Åja, så himla ostädad var inte de få kadratmeter vi får se:)
Nyfiken....Bootsen som hänger där, är det en blomkruka?:rofl:

Tyvärr har jag inget att bidra med i denna tråd:(...på ett bra tag än..

Det va häftigt intrett :)

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 764
Senast: Anonymisten
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
3 006
Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 853
Senast: lilstar
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 233
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar