Spinnoff "förlegat med havre" Vad ska man ge??

Sv: Spinnoff "förlegat med havre" Vad ska man ge??

Nu kanske jag missat något, men har ni koll på parasiterna?

Selevitan är motsvarigheten till Tokosel :-) Vintertid har jag gett SeloE, innehöll både selen och e-vitamin i en lagom kvot till hästens foderstat.

Nu kanske jag missat något, men har ni koll på parasiterna?Japp, "kolla masken" i april, han var parasitfri :)

Selevitan är motsvarigheten till Tokosel :-) Tack! Vintertid har jag gett SeloE, innehöll både selen och e-vitamin i en lagom kvot till hästens foderstat.

............

Ärligt talat så var det stallägaren som skötte allt (jag plockade bara ihop kluttarna i en påse :D ), ska höra efter! :)

Han är inte smal, så här såg han ut för några dagar sedan

Åh, tack :) det visste jag inte.

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 111
Senast: QueenLilith
·
Foder & Strö Hej, Håller på att räkna på min hästs foderstat och har några funderingar. 1. Har läst ”Utfodringsrekommendationer för häst” och i de...
Svar
8
· Visningar
1 069
Senast: MiniLi
·
Foder & Strö Har i år fått tag på två olika sorters hö. Skickade in själv analys till USA. Hade aldrig köpt det ett normalt år, men har inget val...
Svar
9
· Visningar
1 960
Senast: Bee
·
Foder & Strö Jag har en Islandshäst som tränas hårt. Går 5-6 dagar i veckan 1,5-2 h, mycket klättring, intervallträning blandat med långa...
Svar
14
· Visningar
4 509
Senast: Irival
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama