Gry
Trådstartare
Varför är det så när man är borta för? Att det man säger inte gäller? Jag tror jag märker detta fenomen överallt i bekantskapskretsen och bland släktingar. Klart mina barn får dricka saft, men helst bara på helgen eller vid ett festligare tillfälle, inte varenda gång vi träffar ngn. Och då säger jag att barnen kan dricka mjölk eller vatten varpå de vi är hos envisas med saft, gärna frågar barnen om de inte hellre vill ha saft... och gissa vad de svarar?
Varför gör folk så?
Varför öppnar vuxna dörren till ett litet barn i en butik för? När de vill gå ut? Precis som min tvååring kan sköta sig alldeles själv på gatan? Har fått gå fram och tagit upp mina barn flera gånger när vuxna så snällt hållt upp dörren till mina barn.... Hur kan man vara så världsfrånvänd???
Har ni några liknande händelser att dela med er av?
Varför gör folk så?
Varför öppnar vuxna dörren till ett litet barn i en butik för? När de vill gå ut? Precis som min tvååring kan sköta sig alldeles själv på gatan? Har fått gå fram och tagit upp mina barn flera gånger när vuxna så snällt hållt upp dörren till mina barn.... Hur kan man vara så världsfrånvänd???
Har ni några liknande händelser att dela med er av?