Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, men lilla livet! Håller alla tummar och tår!Bara för det lade hon sig INTE i sin hammock, utan vid sin grotta istället. Fingers crossed nu!
Hon gör som hon vill, den spunkigaste vindruvan!Haha, men lilla livet! Håller alla tummar och tår!
Hon är för rolig alltså! Googlade precis på hur hon kommer se ut som vuxen, blev inte besviken kan jag säga! Herregud så söt, och namnet sen då, typ "mexikansk gyllene RÖDRUMPA" Aaaaaaah!!!! Jag dör sötdöden!Hon gör som hon vill, den spunkigaste vindruvan!
Hon är verkligen en lattjo liten pryl, jag är så glad att jag klickade på den när jag ändå var in och beställde.Hon är för rolig alltså! Googlade precis på hur hon kommer se ut som vuxen, blev inte besviken kan jag säga! Herregud så söt, och namnet sen då, typ "mexikansk gyllene RÖDRUMPA" Aaaaaaah!!!! Jag dör sötdöden!
Jag ville också se så googlade mexikansk gyllene RÖDRUMPA, det kom upp en massa länkar till porrsidor. Får nog googla latinska namnet i stället.Hon är för rolig alltså! Googlade precis på hur hon kommer se ut som vuxen, blev inte besviken kan jag säga! Herregud så söt, och namnet sen då, typ "mexikansk gyllene RÖDRUMPA" Aaaaaaah!!!! Jag dör sötdöden!
Ånej!!! Haha! Det var min översättning av namnet på engelska "Mexican Golden Red Rump". Förlåt! x)Jag ville också se så googlade mexikansk gyllene RÖDRUMPA, det kom upp en massa länkar till porrsidor. Får nog googla latinska namnet i stället.
Hon är verkligen en lattjo liten pryl, jag är så glad att jag klickade på den när jag ändå var in och beställde.
Och visst är de FINA! Så olika de andra Brachypelmas i färgerna.
Haha, herregud! Ja! Brachypelma albiceps, tack så mycket.Jag ville också se så googlade mexikansk gyllene RÖDRUMPA, det kom upp en massa länkar till porrsidor. Får nog googla latinska namnet i stället.
Hoppas att hon får samma starka fina färger som de finaste som dök upp på googlingen!Haha, herregud! Ja! Brachypelma albiceps, tack så mycket.
Hoppas att hon får samma starka fina färger som de finaste som dök upp på googlingen!
Ja alltså, jag menade i framtiden när hon blivit äldreJag tror att hon kommer att ömsa och se exakt likadan ut som hon gjort de senaste tio månaderna, bara för att det är sån hon är.
Hon är för övrigt färdig nu, och allt ser ut att ha gått bra.
Förlåt, förstås!Ja alltså, jag menade i framtiden när hon blivit äldre
Själen som lämnar kroppen i slowmotionOch här kommer en liten bildbomb!
Nu ligger hon och vilar en stund i samma position som hon började.
Själen ba: "Get the hell off me, men långsamt!"Själen som lämnar kroppen i slowmotion
De äter varann eller hur? * just spider things *De postar till privatpersoner och säljer i bulk till återförsäljare, men någon jätteansträngning görs nog inte för att försäkra sig om att de kommer till 'goda hem'... å andra sidan brukar det fälja med små faktablad, och det är ju en rätt 'nishad' hobby. De flesta som köper en tarantell, särskilt en liten sling (som ju inte är särskilt 'cool' att ha ) har nog läst på lite. Vill jag tro i alla fall.
Jag har inte hört talas om någon som avlivar några slings, däremot är det ju långt ifrån alltid alla hundra överlever.
Precis! på så sätt är det ju himla smidigt! De bär ju med största sannolikhet varken på parasiter eller smitta som eventuellt kan påverka ute i det vilda heller. Ut med dem bara!
Inte riktigt så sinistert oftast. Slingsen går bra att ha ihop, de kan bo med sin mamma rätt länge till och med, och hon tar hand om dem utan att äta upp dem, men de första tre-fyra ömsningarna sållar rätt hårt har jag förstått.De äter varann eller hur? * just spider things *
Att de är för svaga för att klara av det då? Jag trodde inte det var så vanligt när de är "unga" utan att det är senare som det blir påfrestande.Inte riktigt så sinistert oftast. Slingsen går bra att ha ihop, de kan bo med sin mamma rätt länge till och med, och hon tar hand om dem utan att äta upp dem, men de första tre-fyra ömsningarna sållar rätt hårt har jag förstått.
Att de är för svaga för att klara av det då? Jag trodde inte det var så vanligt när de är "unga" utan att det är senare som det blir påfrestande.
Men ja de flesta vilda djur som får väldigt stora kullar så handlar det väl alltid om att det så att säga är rätt mycket svinn på vägen.. Även riktigt stora spindlar bör väl också ha en hel drös med naturliga fiender då de ändå i det stora hela är väldigt små