Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Trevligt när man får en skymt av dom! Börjar bli rätt röd också .Och titta vem som fortfarande lever! Min lilla OBT (som inte är SÅ liten längre.) So fuzzy! Första gången jag fått se hen sedan mitten av Augusti, tack så mycket!
Haha, verkligen! Hen var ju den enda jag inte sett, skönt att veta att hen mår bra. Har gått från en centimeter till nästan tre.Trevligt när man får en skymt av dom! Börjar bli rätt röd också .
Ordspråket, ha spindlar är 99% att sitta och titta på en hög med jord stämmer bra .
Åh, hennes orangea fina benvärmare Så stora och fina de blivit bägge två!Lilla vackra Nemi!
Och jättetjockisen Abbil!
De är nu förhoppningsvis nöjda och glada i sina nya hus.
Jag blandar kokosfiber, blomjord, sand och ibland lite orkidébarn och vitmossa. I olika konstellationer beroende på hur fuktigt de vill ha det. Största delen kokosfiber.Använder man nån speciell jord? Det ser inte ut som blomjord iallafall.
Hon är så vacker tycker jag!Åh, hennes orangea fina benvärmare Så stora och fina de blivit bägge två!
OrkidéBARK, inte barn!Jag blandar kokosfiber, blomjord, sand och ibland lite orkidébarn och vitmossa. I olika konstellationer beroende på hur fuktigt de vill ha det. Största delen kokosfiber.
OrkidéBARK, inte barn!
Jag skulle i och för sig inte ha någonting emot ett gäng pytteorkideér i spindelburkarna.Hahaha, tänkte direkt "orki-WHAT?".
Här i Tyskland har nästan alla jord från mullvardshögar. Tydligen gör de bara bon i mycket bra jord, så nästan alla använder den jorden.Använder man nån speciell jord? Det ser inte ut som blomjord iallafall.
Oooh, det visste jag inte! Det ska jag komma ihåg!Här i Tyskland har nästan alla jord från mullvardshögar. Tydligen gör de bara bon i mycket bra jord, så nästan alla använder den jorden.
Vilken vacker liten!Visa bifogad fil 61993
En av mina Cyriocosmus leetzi sp venezuela visade sig för första gången sen jag satte om dom i september.
Men så coolt att du fick sån bildserie. Hur lång tid tar det för dom att krypa ur "skalet"?Och här kommer en liten bildbomb!
Nu ligger hon och vilar en stund i samma position som hon började.
Men så coolt att du fick sån bildserie. Hur lång tid tar det för dom att krypa ur "skalet"?
Har den inte varit framme och ätit sen september?Visa bifogad fil 61993
En av mina Cyriocosmus leetzi sp venezuela visade sig för första gången sen jag satte om dom i september.