Sel
Trådstartare
Näh, i det här huset slipper man!Hon behöver raka sig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Näh, i det här huset slipper man!Hon behöver raka sig.
Åh du beställde heart butts! Så roligt!Så SPÄNNANDE! Jag har beställt min första batch av 'red runner' kackerlackor som foderdjur, och mina 'heart butt' spindlingar är äntligen leveransklara och kommer också nästa vecka. Lokal uppfödare, och jag vill så gärna vara säker på att få en hona så jag köpte två på en gång.
Det är en dvärgvariant så jag vågar knappt tänka på hur små de kommer att vara.
Åh du beställde heart butts! Så roligt!
Jag har sedan igår en 5mm sling hemma (min födelsedagspresent) T. seladonia. Sjukt nervös om jag ska lyckas med denna mini.
Visa bifogad fil 60676
Känns väldigt bra du också kommer ha minis. Min stöttning här i spindelvärlden.OMG you crazy person you! Juveltarantellen! Så läckert!
Grattis!!! Full pott än så längeOch jag har en till könsbestämd hona! Tände lampan, och minsann om inte fröken Knickers passat på att ömsa nu under morgonen.
Känns väldigt bra du också kommer ha minis. Min stöttning här i spindelvärlden.
Ja, helt galet men när en uppfödare 5 km från mig hade och satte ut en annons på min födelsedag så bara måste jag ju
Grattis!!! Full pott än så länge
Haha, så kan vi oja oss tillsammans om hur i allsin dar vi ska få dem att äta!
Men jösses ja, när det är så nära! Så himla fränt. Hur bor den?
Visa bifogad fil 60678
Köpte den så, uppfödaren har inrett. Den kan stanna där tills den är vuxen typ om ca 1-1,5 år.
Ja och jag har ju den första jag köpte ifrån 6 km hemifrån. De har förresten hört av sig, jag ska dit imorgon, de har "ett par de inte blir av med dom skänker vi dig". Jag undrar vad som blev kvar och hur många "ett par" är.Så himla smidigt! Skönt med uppfödaren så nära dessutom, när paniken går överstyr och Buke inte räcker till.
Ja och jag har ju den första jag köpte ifrån 6 km hemifrån. De har förresten hört av sig, jag ska dit imorgon, de har "ett par de inte blir av med dom skänker vi dig". Jag undrar vad som blev kvar och hur många "ett par" är.
Du vill inte ha ett par?? När corona är över är det bara att komma och hämta .
Alltså chocken över tillväxten på spindeln tidigare i tråden Längesedan jag var in här och tittade!
Tänkte visa en spindel jag gillar från ett barnprogram, men hittar ingen bild. Hur som helst har den ett roligt namn - Herr Åttaben
Aha, den tråden har jag inte sett. Den är i ett avsnitt av Greta grisDe växer som ogräs! ☺
Vilket barnprogram är den med i? Kanske något för den där spindeltråden i barnforumet?
Aha, den tråden har jag inte sett. Den är i ett avsnitt av Greta gris
Den skrattar mest och spinner fast pappa gris bil i husväggen
(Ja, jag har småbarn men är rätt road själv också av alla lustiga figurer )