Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är håren för att känna vind osv eller vad fyller de för funktion?
Haha, lite väl dålig kvalitet på denna kanske och gillar inte den skamlösa ripoffen på sharknado som även om den också är skräp, har en speciell plats i mitt hjärta. @WhoIsItAgain film här under var både läskigare och av betydligt bättre kvalitet än arachnado
Dom är sjukt snabba, klugisarna!! Min ena var framme idag och jag tog ett foto. La ner telefonen och då skrammlade det till lite och swosch teleporterade den sig tillbaka i sin håla .Överväger nu om jag ska våga mig på lite handling medan jag flyttar över Athiri. Hen är ganska snabb, men fick mat idag. Vi får se hur humöret ligger - det vore roligt med lite foton för att jämföra storleken från första dagen.
Dom är sjukt snabba, klugisarna!! Min ena var framme idag och jag tog ett foto. La ner telefonen och då skrammlade det till lite och swosch teleporterade den sig tillbaka i sin håla .
Oj vilken skillnad! Nu syns den ju .Fotobomb från omhuseringen.
Fyra månaders skillnad.
Ny burk!
Oj vilken skillnad! Nu syns den ju .
Eller hur! Det är så läckert hur yttepyttesmå de är! Athiri kan som vuxen bli uppemot tjugofem centimeter med lite tur, med tänder längre än två centimeter.
Svårt att föreställa sig när man packar upp den där lilla genomskinliga spindlingen.
Den var ju faktiskt riktigt söt.Här är en vuxen Lasiodora Parahybana (min Abbil är en L.p), en mycket nära släkting till L. klugi. De är så läckra!
Den var ju faktiskt riktigt söt.
De bits inte? Har fått för mig att spindlar liksom är lite "se men inte röra" husdjur men det kanske bara gäller vissa sorter om ens några? De är ju rovdjur så de bör i grunden vara mer aggressiva än typ en kaninSå himla fin! De slutar liksom vara spindlar och börjar likna något stort och fluffigt bara när de når den storleken tycker jag.
De bits inte? Har fått för mig att spindlar liksom är lite "se men inte röra" husdjur men det kanske bara gäller vissa sorter om ens några? De är ju rovdjur så de bör i grunden vara mer aggressiva än typ en kanin
De är så fina emiliorna. Står absolut på vill ha listanVi försöker något nytt med Nemis större burk, men jag vet inte om jag gillar den. Vi får väl se vad hon gör av det hela småningom, just nu tror jag faktiskt att hon är på väg att ömsa snart för hon var väääldigt loj när jag flyttade henne. Färgerna är lite sådär urtvättade också. Har lite dåligt samvete för att jag störde, men nu är hon ute och promenerar i alla fall.
Hur ofta ömsar dom?Vi försöker något nytt med Nemis större burk, men jag vet inte om jag gillar den. Vi får väl se vad hon gör av det hela småningom, just nu tror jag faktiskt att hon är på väg att ömsa snart för hon var väääldigt loj när jag flyttade henne. Färgerna är lite sådär urtvättade också. Har lite dåligt samvete för att jag störde, men nu är hon ute och promenerar i alla fall.